S tými Budapeštianskými IK435 dosť zaujímavý fakt.
Ak rovnaké a mladšie typy sú tam v nepomerne lepšom stave, svedčí to len o jednom - že DPB má údržbu ozaj mizernú a zrejme najhoršiu na široko-ďaleko.
No musíme si povedať , že karosy sa generálkovali preto lebo im vtedy ako starším vozidlám "priháralo" viac a IK435 boli ešte vtedy v akom-takom stave.
Byť na mne ja by som sa pustil do generálok tých 435iek - s výmenou rámu ak už nie sú peniaze na nové autobusy.
Alebo ma napáda ešte jedna možnosť pokúpiť nejaké nízkopodlažné ojazdeniny z Nemecka a tie zgenerálkovať. niečo ako teraz "1501 - 1511".
Mimochodom Budapešť má IK435 len 171ks? Ja osobne som si myslel že ich má aspoň 300-500 kedže je to 5x vačšie mesto ako BA.
Celkom ich je 15, #230 - 244. Z toho len 244 má starú Rábu. Síce je jasné, čo si myslel, ale nešpecifikoval si to. Dostanem aj ja 100 eúr alebo len Dunčo? ?
takže tradícia crash testov vo vozovniach pokračuje? ? sa iba ťukli, či ozaj to bola zrážka spôsobená neprimeranou rýchlosťou šoférov? Na porazenie toto, už by mali fakt hroziť vodičom, že kde pôjde vo vozovni rýchlejšie ako 15km/h, tak letí jak smradľavé prádlo, veď toto nie je normálne... ?
No a už to začína sakra. Neviem či sa tu písalo a či viete o tom , že MBCC - 4902 a 4908 sú odstavené. Preto že sa zrazili spolu vo vozovni Petržalka! A 4923 je tiež odstavený , keď bola zima tak vpálilo auto zo zadu doň ho. Mál rozbité sklo zadné a poškodený nárazník. Mal asi už je opravený či jazdí už , tak neviem.
v ZA to jazdí starým rodičom popod okná linky 4/14,5 a 7. Odkedy tam prestali jazdiť autobusy tak je tam väčší kľud a to aj napriek tomu, že tam majú iba 14 a 15Tr(M)ky.
Re #159773 810zssk: Nech je jak chce, ale v t-buse nech je to aj neviem jak staré, tak je to tichšie furt než aj MBCC. Tí čo bývajú na Osuského 42 a majú okná pri zastávke, tak pri odchode MBCC zo zastávky musia byť radosťou bez seba, no to isté platí aj pre Ik435 či iné "old timers" vozidlá ? Keď si tak človek postojí na Kramároch a registruje zvuky, tak jediné čo tam furt opruzuje zvukovo je IAD. Sem tam nejaká L32 je nič.
Re #159774 Majo: Aké boli vlastne prírastky/straty za posledné 4 roky na 1.,2. a 4.DPA?
no.ev.di.
Re #159773 810zssk: Nech je jak chce, ale v t-buse nech je to aj neviem jak staré, tak je to tichšie furt než aj MBCC. Tí čo bývajú na Osuského 42 a majú okná pri zastávke, tak pri odchode MBCC zo zastávky musia byť radosťou bez seba, no to isté platí aj pre Ik435 či iné "old timers" vozidlá ? Keď si tak človek postojí na Kramároch a registruje zvuky, tak jediné čo tam furt opruzuje zvukovo je IAD. Sem tam nejaká L32 je nič.
Re #159774 Majo: Aké boli vlastne prírastky/straty za posledné 4 roky na 1.,2. a 4.DPA?