Kde je pisane,ze zrovna 4901 pojde na posilovku , to je VIP voz, kde len tak dakde nejde ,tak preco by mal ist rovno pre kazisvetov a vandalov resp. napitych fanusikov
Tak ja myslím,že minimálne 4901 bude mať na dverách nápis o fotobunke aspoň v jednom jazyku ? Veď napríklad keď sa zaradil do premávky tak vodiči si iniciatívne doma vytlačili papieriky s informáciou o fotobunke a vycapili ich na každé dvere ? Nové oznamy od DPB dostal až po zaradení 4902-4910 a ďalších.
Tak predpokladám,že aj počas MS sa chopia tejto iniciatívy ? Už vidím ako sa DPB ide roztrhať o vyhotovenie anglických/nemeckých prípadne ruských oznamov o fotobunke ? Ale nechajme sa prekvapiť.
Pokiaľ ide o staré vraky tie fakt mohli nechať aspoň do MS nech ich "zošrotujú" na*ebaní hokejoví fandovia predovšetkým tí Ruskí. Až je mi do plaču keď si predstavím čo sa môže stať s CapaCity po ich vyvádzaní ?
Momentalne je mesto v srabe, cize v nove vozy ani nedufaj. Ja som zvedavy ci sa vobec daco tento rok vypise - mam na mysli dlhoomielany tender na tbusy.
TAMbusy sa mali nechat -ale treba na ohlad aj fakt, ze ich ramy uz boli prehnite viac nez dost - detto dieslove karosy ci este stale pojazdne CNG vraky
vieš jak to je v DPB. Hneď jak príde niečo nové tak "hurá" eufória, vyserú sa na to staré, lebo kto by to udržoval ešte a serú rovnako na nové, lebo je to nové, tak to nepotrebuje údržbu a potom sa divíme, keď zasiahnu do premávky totálne šunky, lebo nemá čo jazdiť ? TAM-BUSy a Petržalské naftové Karosy mali odstaviť z premávky a snažiť sa ich dať do MS do stavu, aby mohli premávať na posilovej linke. Inak dávať MBCC na tú posilovú linku k štadiónu bude blbosť par excellence, lebo za 1.je tu riziko, že podnapití fanúšikovia ich budú ničiť a za 2.som zvedavý ako šofér upozorní fanúšikov po anglicky/nemecky aby nestáli vo dverách, t.j. otázka padá na to, že koľko šoférov vie poprosiť fanúšikov aby nestáli vo fotobunke a ako budú reagovať tí z prípadu 1. ?
Inak podla mňa bola aj kravina hneď vyraďovať a šrotovať ešte funkčné autobusy - Naftové karosy a hlavne TAM BUSY.
Chápem že platenie poistky a pod. niečo stojí ale aj tak mohli nechať aspoň polovicu najlepších - to mať v evidencií o 20 autobusov naviac pri cca 500 vozidlách je relatívne zanedbateľná položka.
Inak nevie niekto či aspoň nie sú úvahy dokúpiť tých 15 ks MB Capacity? V Súvislosti s núteným vyradovaním IK435 by to aj veru padlo vhod. Ale keby aj teraz dali objednávku, by už ich do MS v Hokeji asi nestihli vyrobiť a dodať.
Ejha, odborník sa ozval. ? Vodiči Abussu jazdia so záložnými vozidlami (patriacimi taktiež Abussu) bez ohľadu na to, či je niekto z vodičov DPB na dovolenke alebo PN.
Valec reagoval na môj príspevok #159685 , kde píšem, že ePCL sa na BMK pravdepodobne dá kúpiť ktorýmkoľvek z ponúkaných spôsobov platby - okrem platby BMK cez internet. ?
Ako som uz spomenul, s BMK sa na nete neda platit. Aj keby si to chcel skusit, tak v dalsiom kroku narazis na to, ze nema CVC kod, takze tam nemas co zadat
☺ myslel som aj na to. Lenže mi je ľúto seniorov, ktorí sa v tých skratkách absolútne nemôžu orientovať a budú sa cítiť menejcenní (a možno sa tak už cítia). To je ako keď človek príde niečo vybaviť do banky a zavalia ho takými odbornými slovami, ktorým nerozumie, že podpíše (súhlasí) všetko, len aby nezdržoval. A potom ľutuje... Takého "managera" za okienkom by som raz chcel vybavovať s jeho problémom.
Hug0
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=67496&idt=u&idg=4986&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=