Reply on: intony #159531:
Pripadá mi ale dosť nespravodlivé to, že v riešení problematiky prestupov sa omieľa v 75% diskusiách o prestupných termináloch furt Riviéra. Ak je to prestupom 32/33+eliny na Molecke, tak na to im kašlem. Je tam taká frekvencia spojov, že ak nestihne dakto jednu L33, tak o chvíľu ide 32 alebo 133 alebo zas 33, a opačne z DD na elinu argument:"nestíham svoju električku" sa dá veľmi ľahko vyriešiť redukciou počtu liniek a bude každý stíhať keď tade pôjdu 3-4 linky. Čo majú hovoriť ľudia čo denne prestupujú na AS a idú zo zastávky L50 (smer OD Slimák) na nástupište busov pri AS, kde chodci nemajú ani podchod a ani semafory? Ono je viac miest kde sa prestupuje, ktoré sú v horšom stave ako Molecova. Hentam majú ľudia prejsť cez 1-2 semafory a už sú posraní, čakajú snáď teleport, či čo? Neviem fakt čo tam chcete riešiť a ako, či umožniť pojazdovanie zastávky Molecova pre električky aj autobusmi/trolejbusmi? Nestačilo by riešiť to tak, žeby vodiči na Molecke dostali pokyn vyčkať vždy 1-2min na cestujúcich pri ceste na Kuklovskú?
Technopol
2. Skrátenie km nie vždy znamená skrátenie jazdnej doby, kde hlavne v špičkách máš Nový most upchatý oveľa viac ako Apollo
3. nie som si moc istý či by nebolo treba následne pridať vozy na električkové linky, kvôli tej zachádzke cez tunel
4. ako už bolo spomínané (a dovolím si tvrdiť že možno viac ako 50%) ľudí ktorý prídu na šafko, pokračuju pešo smer Tesco. + spomínaná Eurovea , Uk a dalšie ciele dochádzky, ktoré by stratili priamy spoj
5. trasu ktoru navrhuješ obsluhuje na Lúkach 93 resp. 94 na Dvoroch a Hájoch 83 resp. 84 takže načo tou istou trasou ťahať ďalšiu linku. Zatial čo na šafko nemáš žiadne iné priame spojenie.