PREJAZDY Z LINKY NA LINKU S CESTUJÚCIMI - SÚČASNOSŤ vs. MINULOSŤ
1; Teraz si nie som istý - bola pred niekoľkými mesiacmi v zastávkových CP linky 211 poznámka, že víkendové spoje od NOÚ pokračujú ako linka 209 (a opačne)? Sa mi zdá, že bolo. Na imhd to je.
Včera to v zastávkových CP nebolo. A zaujalo ma, že vodič zastavil na výstupišti aj na nástupišti. Nestačilo by nástupište?
2; Viete ešte o nejakom prejazde? Ja si z minulosti pamätám dva električkové:
a) Istý čas niektoré ranné 12-ky na zastávke "Šafárikovo nám." prechádzali na 14-ku. Nepamätám sa, či to bolo v CP, ale garantované to zrejme nebolo, pretože niektorí vodiči / vodičky nútili cestujúcich vystúpiť a na Kamenné nám. išli naprázdno. Možno vtedy 14-ka mala nejakú výluku, že cez Jesenského a Šafko nejazdila..
b) Aj v zastávkových CP linky 17 boli uvedené ranné prejazdy na 14-ku. V Karlovke bola označená ako "17 RUŽINOV" a na zastávke "Jesenského" sa to prehodilo na "14 RUŽINOV" (alebo Ružinov - Astronomická; to si už nepamätám).
Ale pri pohľade na CP 17-ky na imhd vidím, že história sa opakuje. ?
Ten vraví toto:
"Čistenie chodníkov
(1) Vlastník alebo užívateľ nehnuteľnosti, ktorá hraničí s cestou alebo miestnou komunikáciou v súvisle zastavanej
časti obce, je povinný zabezpečiť, aby priľahlý chodník bol riadne a včas čistený a pri ľadovici posypávaný, a to
predovšetkým na zaistenie bezpečnej chôdze."
Pokiaľ viem Karlova Ves má jednu z najdlhších vzdialeností okolo nehnuteľnosti. A zákon, ktorý o tom hovorí je z roku 1961 s niekoľkými novelami a preto sa mi nechce hľadať v tých novelách či niektorá to čistenie chodníkov ešte viac nerozširuje resp. nedefinuje.
Ale najsmutnejšie na tom prípade je to, že o ten chodník sa ma i tak starať mestská časť. ? A to preto lebo od konca nehnuteľnosti podľa daného VZN je to 22 metrov a ak sa nemýlim koniec nehnuteľnosti je vlastne koniec pozemku takže sa ešte oni vyhovárajú na iných správcov čo je už úplne na hlavu postavené pritom k nehnuteľnosti mestskej časti je to najbližšie...
Čo sa týka toho Česka v niektorých mestách sa po tej úprave zákona tento stav ešte viac zhoršil lebo mestá aby nemíňali na zimnú údržbu chodníkov financie uzatvorili poistky, z ktorých preplácajú zranenia a vyjde ich to omnoho lacnejšie... ?
Ja by som jej kludne priradil určitú linku a poradie keby bola schopná prevádzky. A pod touto poznámkou pri 7086 si mám predstaviť čo? - Vozidlo bolo po vyradení z prevádzky zachované, avšak bez možnosti príležitostnej premávky.
Coskoro to tak nebude - aspon pocas najblizsich 3 rokov urcite nie ? . Teraz sa vypise tender na trolejbusy , potom pojde bud tender na CNG klbove busy alebo uz elektricky - no len tie sa dlhsie vyrabaju
S499.1023