Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #157413:
Aj Obchodná je pešia zóna a má efektívnu alternatívnu trasu po Špitálskej.
Načo je komu dobrá pešia zóna v tých miestach, kde jazdila električka - t.j. v tom pokračovaní Jesenského, kde je dnes akurát obludné oplotenie americkej ambasády (ktorú ja by som odtiaľ bleskove vyfuckoval - ak chcete plot, nech sa páči, ale ráčte zmiznúť niekam do Petržalky).
Reply on: 810zssk #157443:
Súhlasím.

Re #157435 no.ev.di.: Nemám informácie, že by sa v Tavárikovej osade nachádzalo nejaké zdravotnícke zariadenie. Také označenie vidím na mape aj ja. Možno v minulosti tam niečo bolo..

Tavárikovu osadu by bolo ideálne riešiť minibusom cez Bezekovu ul. ako si nedávno navrhol. Zaviesť linku priamo do nej je nereálne a určite zbytočné. Síce prevýšenie na konci Švantnerovej ul. je naozaj vysoké (asi najvyššie v Dúbravke), ale:
1; Minibus by sa tam naozaj nemal kde bezpečne otočiť ako jasne vyplýva z mapy
2; Cesty sú tam bez chodníkov, zablatené a úzke!

3; Minimálne v zime by tam minibus mohol mať problémy kvôli tomu naozaj vysokému prevýšeniu (neviem ako je to tam so zimnou údržbou).

4; Nepoznám to tam až tak detailne, ale ak sa nemýlim, stále sú tam väčšinou iba záhrady a záhradné chatky, a teda trvale obývaných rodinných domov je tam iba zopár.
Reply on: Peon #157441:
Mna sa nepytaj.... To ze by to stalo na stanici je plus, ale priorita je aby to stalo tam kde je dopyt - cize v centre...
Reply on: no.ev.di. #157438:
Preboha, nedokazes pochopit, ze na linku s 1 zastavkou v HU ti staci ina licencia ako na viac zastavok v HU?
Reply on: no.ev.di. #157438:
Ale veď zriadenie nových zastávok pre 801-ku v Rajke je sľúbené - vraj od januára 2011..

Re #157431 810zssk: Prečo potom podľa pôvodného projektu mala mať 801-ku konečnú práve pri železničnej stanici v Rajke?
Reply on: MatejBA #157439:
žeby L801 mala byť predĺžená do Bezenye a potom až dostane v Rajke viac zastávok? ?
Reply on: no.ev.di. #157438:
A co myslis, preco 901 mala najprv 1 zastavku v AU a az potom bola predlzena dalej a ziskala viac zastavok? Ak si odpovies na toto, zistis ako to je s 801!
Reply on: 810zssk #157436:
ak si dali takú požiadavku, že iba jedna zastávka tak to sú potom riadne hovädá. To je to isté ako keby L53 celé Vajnory bez zastavenia a zastavila by až na obratisku ?
Reply on: no.ev.di. #157433:
Lebo nie je na to licencia? Lebo sa nema kde otacat? Lebo aj keby sa mal kde otacat, obratisko je znicene? LEBO STALE NECHCES POCHOPIT ZE JE ROZDIEL UROBIT LINKU V BA A UROBIT LINKU MEDZI 2 KRAJINAMI? (Aj ked sme v schengene, stale sme 2 ROZNE krajiny!)
Reply on: no.ev.di. #157433:
Pretoze zastavka na stanici je uplne inde ako je dopyt.. Dopyt je najma v centre meste, preto by to malo stat tam (predpokladam, ze je poziadavka nech to ma len jednu zastavku v HU).
Ak tu je niekto kto sa vyzná v Dúbravke (mám na myslia západnú časť), tak síce podľa mapy sa nenachádza v Tavárikovej osade žiadna ulica, ktorá by bola prepojená s inou a vytvárala tak možnosť pre otočenie minibusu, šlo by aspoň minibus otočiť na nejakom mieste tam kde sa vetvia dve ulice? A ešte ma zajíma, že čo za zdravotnícke zariadenie sa tam nachádza.
Reply on: 810zssk #157430:
Iba štyri semafory navyše. ?
Reply on: 810zssk #157431:
vždy lepšie ako žiadny, t.j. taký aký je teraz! Prečo nevyužiť šancu do tej linky dostať nejakých ľudí mi povedz?
Reply on: no.ev.di. #157426:
Pocuvaj, ty pridrbok*, nic take som nenapisal, ze sa to musi vyhnut stanici....

* sorry, ale fakt sa uz neda inak...
Reply on: Peon #157424:
Otazka je kolko ludi by chcelo prestupovat medzi vlakom a 801. Ta linka na to urcena nebola a som si isty, ze pocet ludi co by to vyuzili je minimalny.
Reply on: intony #157422:
Pretoze si myslim, ze dany priestor je lepsi bez elektricky a nahradna trasa nie je vyrazne dlhsia.
Reply on: Ike #157419:
Lenze Rajka taka nie je.
Reply on: ufo #157425:
stav je rovnaký... 14minút trvá cesta Rajka - Hegeyshalom, takže je to pre tých čo idú do Mosonyu zachádzka. Keby trať šla rovno okolo Bezenye a do Mosonyu, tak by bolo super, do Hegyeshu to má zmysel iba v tom, že sa tam dá prestupovať na rýchliky do Rakúska, a na juh do Szombathely/Csorna... Postačila by tam "anča" a pridať pár spojov pre tých pár ľudí. Ináč nechápem načo je dobrý vlak ráno o 5 a 7 cez víkend na tej trati ?
Reply on: Peon #157424:
podľa mňa je to volovina tam poslať viac vlakov, konkrétne tie dvojičky elektrických súprav sú veľký luxus ale niesom ani za zrušenie vlakovej dopravy do Rajky. Jedna strana by najradšej vlaky tam úplne zrušila a neposlala žiadny spoj k stanici aby sa im urobilo dobre a druhá by chcela každú hodinu spoj do Rajky. Ja poviem tak, že spoje by tam stačili o 5,6,7 potom o 9/10, 13,15,17 a 20 a všetky obsluhované Bzmot (niečo ako naša 810 modernizovaná ale), ktoré by premávali z Csorny. Spojenie Rajka - Mosonmagyárovár je rýchlejšie cez Bezenye a priamo rovno do Mosonyu, kto by cestoval vlakom by prestupoval v Hegyeshalome kde stoja rýchliky, EC aj osobáky, takže čakanie by nebolo dlhé, navyše by sa dali aj odchody nastaviť dobre a v prípade spojenia Rajka - Hegyesh - Csorna by vzniklo spojenie smerom na juh.
Reply on: 810zssk #157416:
takže teória šotoušov je apriori sa vyhnúť stanici? Pochop, že keby linka tade šla, tak by sa zvýšila šanca, že ňou aj dakto z vlaku pôjde, ibaže ak niekto chce silou mocou dokázať, že nikto ňou z vlaku nepôjde tak prosím... vždy jak vlak prichádza do Rajky tak autobus je už pri MÚ a keď autobus vchádza do Rajky tak vlak práve odchádza. Zabilo by to niekoho alebo by to zvýšilo náklady na prevádzku keby tá linka prešla okolo stanice po hlavnej ceste, okrem teda asi 50 mudrcov čo by sa aj o zem hodili aby tade linka nešla.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.