Neskutočné ako je DPB pomalý. Je normálne, že DPB prevádzkuje dokopy 35+6 vozidiel s karosériou Citelis a na sklade nemá zadné sklo? ? To isté je aj s bočnými sklami keď sa rozbijú. Myslím, že pri takom počte prevádzkovaných vozidiel by mohol mať aspoň zhodné diely po jednom-dvoch kuse na sklade a problém by bol vyriešený... Prečo už DPB neuplatňuje postup, že jedno vozidlo odstavíme a použijeme ho na ND? ? ? ?
Tak ale čítajúc tvoje príspevky sa prejavuješ ako 70 ročný dôchodca, večne na všetko frfle a nadáva. Toľko negativizmu a zlosti v sebe. Skrátka tvoje správanie neprináleží tvojmu mladému veku. ?
tým som chcel len povedať, že už tri roky tu na všetko nadávaš (z toho 95% bez dôkazov, či znalosti užšej problematiky) a okrem rozumného návrhu električkovej siete si ešte nič pozitívne do tejto diskusie nepriniesol
Inak, neplanuje sa niekedy rekonstrukcia trate 131? Lebo robim diplomovku a zistujem, ze tato trat je dost dost dost podcenena... hlavne v kontexte IDS.
Ale odpoved poznam... skor ju zrusia tak ako trat do Stupavy a Samorina
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133
Neskutočné ako je DPB pomalý. Je normálne, že DPB prevádzkuje dokopy 35+6 vozidiel s karosériou Citelis a na sklade nemá zadné sklo? ? To isté je aj s bočnými sklami keď sa rozbijú. Myslím, že pri takom počte prevádzkovaných vozidiel by mohol mať aspoň zhodné diely po jednom-dvoch kuse na sklade a problém by bol vyriešený... Prečo už DPB neuplatňuje postup, že jedno vozidlo odstavíme a použijeme ho na ND? ? ? ?