a znova opakujem KTO ZE TO MA VYHODY V MHD V POSLEDNEJ DOBE? ? Nam ani jedno linku nepredlzili nikam. Keby radsej spojili 35 a 135 a dali tam tiez 20 min interval ? (nejak takto - http://goo.gl/maps/2ZT3 - trasa by mala trvat 29 minut, co by 2 minibusy v intervale 20 minut stihali (aj s medzerami vo vyprave ako su teraz ? ))
Molecova sa aktualne zmenila na predvolebne bojisko. Starostka tam rozdava akesi kvetinace, posadka rto zase letaky. A zahradnik posiela len nitrianske MANy
Zo systémového hľadiska by mali mať 203/207 interval 12 min. 10/12/12//15, tak ako to bolo pred septembrom 2007.
Ide aj o preklady 207/212 a komfort MHD v centre, najmä pokiaľ sa má ďalej obmedzovať IAD.
Máš tú fotku alebo odkaz na ňu?
Stavbou trate cez Valašskú sa okrem iného naplno prejavila nekultúrnosť bratislavských vrchárov, projektantov aj schvaľovačov projektov a kolaudátorov. Postaviť vtedy trať na pevných závesoch v rovine, s nenapnutými prevesmi, ktoré sa potom ešte v strede dodatočne zavesovali na výložníky, než by sa došponovali, s oblúkmi dolámanými použitím nesprávnych svoriek, to som hádam nikde inde ako v BA nevidel, aspoň nie v takejto miere, jedine až potom v Rumunsku a Bulharsku.
Presne.
Re #157111 Osky: Ja som to obratisko využil v autoškole, totiž pardon, v trolejbusoškole a pootm ešte raz v premávke. Keďže mojou zásadou bolo mať prejdenú celú sieť, tak som využil mešklanie na linke 212 a otočil som sa tam so Sanosom (alebo 15Tr, to si už nepamätám). Takisto som prešiel spojku cez Tolstého oboma smermi - späť k Štefánke aj k SAV. Vtedy už veľa takýchto zabudnutých úsekov nebolo.
Aby sme temu uzavreli, dovod nedokoncenia trate cez mlynske ulice bol prozaicky - po prestavbe Brnianskej nebolo mozne (nechcelo sa?) obnovit krizovatku s habanmlynom a suchomlynom, takze o par rokov neskor vzniklo sucasne riesenie cez patronku a valassku.
Re #157109 S499.1023: podla fotky z 1974 to vyzera, ze nie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Stavbou trate cez Valašskú sa okrem iného naplno prejavila nekultúrnosť bratislavských vrchárov, projektantov aj schvaľovačov projektov a kolaudátorov. Postaviť vtedy trať na pevných závesoch v rovine, s nenapnutými prevesmi, ktoré sa potom ešte v strede dodatočne zavesovali na výložníky, než by sa došponovali, s oblúkmi dolámanými použitím nesprávnych svoriek, to som hádam nikde inde ako v BA nevidel, aspoň nie v takejto miere, jedine až potom v Rumunsku a Bulharsku.