Jo. ? Je tomu už síce 15 rokov, čo ma uviedol do tejto problematiky takže si už nepamätám všetko, ale isto viem, že svoje okolie mal precízne zmapované a zdokumentované. ?
Áno, je to pozostatok, ale počítalo sa s nimi aj do budúcnosti, v rámci zatrolejovania Pražskej a Brnianskej (ak si správne spomínam, plánovali sa tam linky 207 a 208 na Patrónku a do Lamača. 209-ka mala ísť na Dlhé Diely cez Mudroňovú - Slávičie údolie a Mlynskú dolinu). Tá Hroboňova vraj mala slúžiť ako manipulačka na Brniansku namiesto Pri Habánskom mlyne a Pri Suchom mlyne, s ktorými sa už nepočítalo. Kamarát čo býva na Pri suchom mlyne sa už dlhé roky profesionálne venuje bratislavským trolejbusom a zaujíma sa o ich históriu, by o tom vedel viac...
Re #157093 S499.1023: Sory, sekol som sa - Kolibu som samozrejme myslel, nie Kramáre. (príspevok som písal dosť narýchlo, lebo som potom utekal na bus do NR) ?
Nazdar lidi, mám dotaz. Nemá náhodou někdo nějaké výkresy k francouzskému metru, konkrétně k jeho podvozku typu VAL 206, 208 nebo 256 podle kterého bych byl schopen alespoň trocha udělat 3D model? Byl bych za to moc rád a hodně vděčný za jakýkoliv výkres a nebo aspoň odkaz, kde si ho můžu stáhnout. Předem díky všem ? a jinak posílám pěkný pozdrav z Moravy z okolí Olomouce ? PS: Případné výkresy nebo odkazy můžete poslat na jin.dok@seznam.cz
"Plánovala sa manipulačka vedúca cez Lovinského - Pri habánskom mlyne - Pri suchom mlyne, kvôli rýchlejšiemu spojeniu s depom"
- rýchlejšie spojenie čoho s depom?
"V náväznosti na to potom prepojenie cez Vlársku na Kramáre"
- prepojenie čoho cez Vlársku na Kramáre? Ja viem, že Koliby ale píšeš dosť nezrozumiteľne.
"tam je naznačená trolejbusová linka č. 13 po trase Koliba- ... - Búdková - Lovinského - Gaštanová - Pri Hab. Mlyne - Pri Suchom Mlyne - Limbová - Vlárska."
... a na zadnej strane v prehľade liniek je "13 Brečtanová-Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike