Nikde nič nepísali, iba o automatoch. A aj keby, kým sa nič nevysúťažilo, tak je zbytočné to riešiť.
Na tie dve pokladne by tender ani nemusel byť, tie toľko stáť nemohli na to, aby sa museli súťažiť. Navyše, to kľudne môžu byť pokladne z predajne v Alibabe, ktorú pred rokom zrušili.
Viem o čo ti išlo, pochopil som.
Re #155381 Papyr: Stále lepšie, ako spojenie z Milhosti, ktoré sa konči v dedine, pričom z maďarskej strany ide bus z Hidasnémeti až na hranicu. Pričom neverím, že ten 6 km úsek Hidasnémeti - Tornyosnémeti - Milhosť (a ďalej na linke do KE), by po sprípojovaní k vlakom bol nerentabilný.
budeš sa čudovať, ale V. Nemecké má spojenie s Užhorodom niekoľkými spojmi denne už aspoň 20 rokov. Tri páry autobusov (z MI, KE a PO) tam boli vždy. Takisto Snina má spojenie cez Ubľu do Malého Berezného. Akurát v poslednej dobe začína byť móda rozčleňovať linku na dve - cezhraničný úsek zvlášť a vnútroslovenský zvlášť, aby ten vnútro úsek bol vykazovateľný ako základná dopravná obslužnosť a mohli sa naň čerpať dotácie. Takže linka M. Berezný - Ubľa ďalej bez vystúpenia cestujúcich pokračuje ako linka Ubľa - Snina a autobus Prešov - V. Nemecké ide de facto až do Užhorodu, ale cez hranice pod hlavičkou linky V. Nemecké - Užhorod.
Nahodou, na 61 by sa podla mna hodili aj tym ze maju vela miesta na batozinu a tato linka spaja miesta kde chodia ludia s velkymi batozinami (letisko a hlavna stanica) + chodi do Avionu kde sa to tiez da vyuzit + ta linka chodi dost plna tak nejaka kapacita navyse sa hodi.
Išlo mi len o to, že v súvislosti s MC tu padal argument, ako ich treba dať na L61, aby sa turisti nečudovali, keď vystúpia z lietadla a príde im B741 CNG. (Ako keby lietadlá Ryanairu boli kto vie ako pohodlné.)
Tak ale takýmto argumentom... dajme ich na L67, lebo ňou denne cestujem. ?
Re #155377 810zssk: Vzhľadom na zrušenie súťaže a tým pádom prepadnutie možnosti tie EÚ prostriedky čerpať sa zrejme na žiadny EMTest neprejde, však kto a z čoho by tie milióny zaplatil. To že sa kúpili dve pokladne (ktoré sú zhodné s tými, čo má DPB na predajných miestach) ešte nič neznamená.
Tak konkretne nalepky tipujem ze do volieb este stihnu ? Inak je otazne ci sa oplati investovat do BUSEciek ak sa bude prechazat na EMTrest (v tejto suvislosti by ma zaujimalo ci do novych Rajkavozov z eurofondov vobec daju BUSE palubaky).
Valec: Nie , vôbec som tím nič nechcel štartovať . Len som chcel povedať že by bolo fajn keby boli na 96. Možno aj preto že ňou cestujem. To že si to takto pochopil je tvoj problém
M.C.