Reply on: Peon #154736:
Zo skúsenosti: funguje to tak, že každý vodič použije ako výstupište tú zastávku, ktorá ho napadne. Do výstupišťa/nástupišťa často už prichádzajú prázdni. V nike občas na začiatku vjazdu do nej stojí nejaké blikajúce auto, ktoré zavadzia (ako inak - nič sa s tým nedá robiť), do výstupišťa vojde autobus linky 133 čakať na odchod. Na to tam príde na odchod autobus linky 28, musí ho obehnúť, ale už sa nedokáže postaviť na nástupište tak, aby stál okrajom vozidla pri nástupnej hrane, ale meter od chodníka. Úplne sa tým stráca efekt nízkopodlažnosti vozidla pri nástupe. Už som zažil, že sa nastupovalo do autobusu stojaceho v jazdnom pruhu, lebo sa do nástupišťa pre čakajúce iné autobusy proste nezmestil. Inak - občasná zastávka má tiež slúžiť pri náhradnej doprave do Dúbravky a Karlovej Vsi na obrat autobusov ND.
kecho