Vyzerá to tak, že DPB už má nové CP liniek vo svojom systéme. Pozeral som len linku 133 a dnes je ešte 12min interval, zajtra je komplet vyškrtaná ako kebyže nejazdí a keď dám dátum 2.9.2010 tak mi znova načíta všetky poriadky (znak, že čerpá iné údaje) a je tam znova luxusný 6 min interval. ? Nevie niekto či sú to teda tie nové resp. staro-nové CP alebo zasa len DPB zmätkuje? ?
(12) Ján KOTUĽA, riaditeľ sekcie dopravnej cesty DPB:
"Toto potrubie je schované teraz pod úrovňou jazdnej dráhy, a jazdná dráha je teraz na betónovom podklade, to znamená, je pevná jazdná dráha. Predtým to bolo normálne, jak je koľajový zvršok na štrku, podvaly, a sa to podbíja, pracuje to podložie. Toto podložie, táto jazdná dráha je pevná, to znamená, že by mala mať životnosť 25 rokov." ?
(13) J. KOTUĽA, Komisia dopravy a informačných systémov Bratislavy:
"Keby sa električka vykoľajila, vrazila by do toho vodovodného potrubia a vytopilo by tunel."
To viem, ale v týchto dňoch je vysoko pravdepodobné, že s nimi bude svietiť nakoľko tento autobus premáva najmä na Dlhodielských linkách a Dlhé diely sa najmä počas daždivých dňoch vyznačujú hustou hmlou, ktorú sem vietor fúka z priľahlých lesov a okolia Dunaju... Ale nechápem ako niekoho mohol napadnúť taký nápad potom tak tá MHD v BA vyzerá. To isté včera aj v SOR-e, aby nemuseli meniť časť vnútorného obloženia, ktoré bolo poškodené tam prinitovali kus preglejky a vyzerá to ako v starej Karose. ?
Ako môže niekto pustiť 1106 vôbec do premávky s cestujúcimi v takom stave v akom som ju dnes videl? ? Pravdepodobne po nehode mala na jednej strane rozbitú hmlovku a čo nevymyslel nejaký aktívny dielenský pracovník? Odrezali z PET flaše spodok a dali to ako kryt hmlovky!!! To žijeme v nejakej rozvojovej krajine? Tak by som prial aby ten autobus zastavila aktívna polícia a pokutovala za to keď jej vadia mnohé úpravy svetiel na osobákoch táto by jej určite vadila tiež. Vnútri zasa jeden nosník medzi oknami celý hrdzavý od neustále tečúcej vode z miesta kde sú tlakové fľaše. Ide už o minimálne tretí TEDOM kde som videl, že im tečie voda (niekedy prúdom niekedy kvapká) z miesta kde sú uložené tlakové nádrže! Vyzerá to na výrobnú vadu alebo zle tesniace spojenie strechy a boku vozidla, to si ešte nikto v dielňach nevšimol? Minimálne hrdzavo zafarbený plastový kryt značí, že tadiaľ musí pravidelne tiecť voda...
Mne to pripadá ako kebyže ja by som išiel robiť do jadrovej elektrárne a dával vyjadrenia pre média. ? Keď tomu niekto nerozumie aspoň na laickej úrovni načo sa vyjadruje? ?
Ja som tade siel dnes a trat vyzerala byt hotova, akurat este nemali vyasfaltovanu cast zastavky (cize pristup bude asi len cez podchod a ten prechod nebude funkcny), neboli skla (co nie je velky problem) a nemali to vydlazdene (co tiez nie je asi problem, jedine ze by tam bolo nieco technicke - akurat neviem ci to chcu robit za premavky, alebo ako..)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023