Reply on: Mike #152252:
No to teda u všetkých torlejbusov rovnaké nie je ? .Len z toho, čo si ešte pamätám:
U 14 Tr najprv jedne alternátor, potom dva a potom zase jeden - s príslušným odpadom na kontrolky na prístrojovke.
U neskorších sérií samostatné otváranie ľavého krídla prvých dverí.
Najprv kolískové vypínače na dvere, potom vyťahovacie.
Zapínanie kúrenia salónu najprv kolískovým vypínačom, potom otočným dvojpolohovým.
U neskorších sérií talčidlo výhybky a vypínač "námraza".
Prepínač smeroviek najskôr pod volantom, potomn na ľavom bočnom paneli a u "M" zase pod volantom.
A tak ďalej a tak ďalej.
O kompletne odlišnom Sanose nehovoriac ? .
MatejBA
Re #152226 zakaznik: Mohli aj lepsie vybrat - takze mame bud slecnu herecku, alebo pana "Durkovsky jr" ... a potom sa divim, preco ludia nechodia volit inde ako parlamentne volby ...