Reply on: Majo #151806:
Problém však je v tom, že ja som o žiadnom zvyšovaní /znižovaní spojov v tej ktorej mestskej mestskej časti nepísal. "Neukamenujte ma,ale nebolo by vhodne rozpojit supravy T3 na linku 2 ? Za to v karlovke mi včera stačilo ked som sa rano o 9:30 musel tlacit v plnej 5ke"
Keďže Petto poňal podozrenie, že rozpojením súprav T3 na L2 ušetrí energie a zároveň napísal vetu v duchu, ako keby Krasňany nemali vozidlá na posilnenie intervalu, som si mierne ironickým spôsobom urobil srandu na aktuálnu situáciu, kedy je električková trať rozdelená rozkopanou traťou na Krížnej ulici a teda by akýkoľvek presun ďalších vozidiel nebol možný po koľajniciach. Nič viac, nič menej. Niekedy treba veci chápať v trochu jednoduchších súvislostiach.
no.ev.di.
Keď už, tak mohli zachovať linky v nasledovnej podobe :
L2 : bez zmeny (2xT)
L5 : Rača - Obchodná - Jesenského - Dúbravka (2xT) (spojenie Obchodná - Šafko robí L13, netreba preto L5 viesť cez Šafko)
L12 : bez zmeny (2xT)
L13 : bez zmeny (K2)
L17 : Rača - Americké nám. - Nám.Ľ.Štúra/Šafárikovo nám. - Karlova ves (K2) + vložené spoje v rannej a poobednej špičke do intervalu 5min
a všetko v intervaloch 10/10/10//15