to je tiež článok jak poď ma bozkávať. Na jednu stranu "zostáva poslancom", na druhú stranu "odchádza z politiky a bude sa venovať podnikaniu". Tak podľa mňa ten, kto zostáva poslancom, neodchádza z politiky a nesmie podnikať. A keď sa tešíte, že idiocia v DPB končí s odchodom Záhradníka, tak si uvedomte, že kamarátov, pre ktorých sa zháňa trafika, je stále dosť, pričom NEMUSIA nutne mať nejaké poňatie o MHD.
no radosť predčasná zatiaľ... Ak píše, že sa bude venovať podnikaniu a do vedúcich pozícií na magistráte alebo v DPB sa dostane človek, s ktorým má dobré vzťahy, tak je dosť možné, že Záhradníkove "firmy" budú dostávať kšefty, napr. na čistenie vozidiel a iné "potrebné" služby pre DPB. Jeden nikdy nevie...
Ja mam 24 rokov, som studentom vysokej skoly denneho studia a zlavu na cestovne listky nemam. A preco? Lebo nase zakony to negrarantuju!
Tieto dopravne spolocnosti si tam daju nejaku klauzulu ohladom maximalne druheho stupna a hotovo. Studenti na tretom stupni maju proste smolu...
to má stačiť??? ? pokiaľ viem tak z Dúbravky ide 9spojov do hodiny ► 9x220=1980os/h a z KV 3x220+3x150=1110os/h, tak to bude 660os/h+660os/h... Potom neviem prečo chodia električky v takých intervaloch cez víkend. Stačilo by keby premávali v intervaloch 15min cez víkend linky 1,2,3,9,12,13,16 a 4,5 a 8 by cez víkendy nepremávali, navyše by intervali zapadali k L13.
Linky 35 a 135 majú taktiež problém so zastávkami. Neviem ako teraz ale pred pár mesiacmi na ich zastávkach normálne parkovali autá... Tak načo je potom taká linka, ktorá ma zastávku uprostred cesty a pritom tam jazdia čiastočne NP vozidlá? ? Kebyže to chcú vyriešiť stačí sa dohodnúť (DPB a MsP), že by pravidelne jazdila po ich trase pár krát za deň a nasadila papuče... ?
luky133