KLF: myslim ze co sa zvrsku tyka, rozdiel v jeho hlucnosti by nebol citelny, ked sa on staraju a ma udrzbu ako treba. A na udrzbu je ten otvoreny zvrsok daleko lepsi. (neuvazujem s hlucnostou ocelovych mostov a pod.:-)) druha vec je stav trati v BA a stav podvozkov v BA (pretoze aj to na seba navzajom vplyva - ked opravis podvozok a behas s nim po blbej trati, tak ho za xvilu dorantas a ak behas blbym podvozkom po dobrej trati stane sa za xvilu to iste - z tohto dovodu by napriklad bola dobra zmena rozchodu, pretoze 1. spravila by sa generalka trati a 2. stare 1000kove podvozky v rozlicnom technickom stave by nebehali po novych 1435kovych tratiach (lebo by tam bolo treba podvozky nove). Pravidelnu udrzbu trate by vsak bolo treba bez ohladu na rozchod ! Bohuzial vsak penazi jesto malo...)
Vladimír
Tzn., že ak je jeden režim do 6.00 a ďalší po 6.00h, tak spoj s jazdnou dobou napr. 25´ s odchodom o 5.50h sa riadi už jazdnými časmi nasledujúceho režimu, t.j. ako keby už bolo 6.00.
Ak by ale šlo o nejakú krátku linku s trasou 10´, tak by o tom istom čase šla ešte podľa režimu do 6.00h. Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne.