Zo stanice ich operativne moze dostat iba viacero prisnych nonstop hliadok PZ SR, or zeleznicnej policie.... dlhodobo odtial dostat houmlesov by bol vacsi problem...
Ale zo 61 ich ide dostat tak ze by sa zrusila ubytovna na Ivanskej ?
Inak myslite si, ze nieco ohladom MS 2011 vymyslia? (normalne) - Lebo aj keby dali capacity na 61, linky zo stanice atd, tak stanicu a bezdakov asi tazko "opravia" ci "vylepsia" ?
No neviem ... ano je to ta co som myslel, ale stale sa bojim, ze klbaky to nevytocia, toboz ked nahodou na L95 daju capacity ? Ked uz tak, tak aby priamo z kruhaku siel na Einsteinovu a aby sa nevracial
no ono aj s L50 toho bolo vela rieseneho, od konecnej na holicskej, cez matador az k auparku.
uvidime ako sa to zajtra vyvinie a ci nepovedia ze rusime jednu linku aby sme mali autobusy ?
lepsi subeh ako tahat linku hornou-dolnou malikovou ? A ked presla (podla niektorych) vacsia hovadina ako 133, nez je ten moj navrh, tak to neni az take hrozne ? a Ak to navrhne niekto z KV ... ?
daj to radsej na mapu, lebo ja si to neviem ani s nou predstavit ? (ale ak myslis tu trasu, ktoru si (snad spravne) premietam v hlave, tak by to asi neslo na kolko by sa klbak do tych miest asi nezmestil )
Aj ja pridám jeden návrh, síce si to vyžaduje viac zmien ale nemyslím, že je zlý...
zlúčenie L34+83+84 (4/7-8/5//12) Dúbravka - ... - Jungmannova - Farského - ďalej po trase L84 ... - Ovsište
L95 (6/12/6/12) ... - Nám. hraničiarov - Jungmannova - Hálova - Dvory - Aupark - Nový most - odbočenie ako električky na Šafko, zastávka na Šafku ako električky - odbočenie ako L12 cez Jesenského naspäť - Nový most - Aupark - Dvory - Hálova - Jungmannova - Nám. hraničiarov - ... v úseku Nám. hraničiarov - Šafárikovo nám. 2-3/6/3//6 ako náhrada za L83 pre Háje a za skrátenú L50 po Šafko
2xT3SUCS
pre mňa sú Česi furt naši... ?