Co som pocul, tak DPB moze od zmluvy kedykolvek odstupit, ked nebude s vozidlami spokojne...Teda po nejakom testovani...A testovanie prebieha uz asi mesiac na 4901 a aj ked su mozno spokojni, tak to vyuziju preto, ze nemaju peniaze...
Možno že vyšiel na povrch zdravý rozum a zistili, že autobus za 18 miliónov Sk je zbytočne pridrahá hračka... lebo ja osobne od začiatku nevidím zmysel tejto kúpy. A keďže sú tie kĺbové SORky aj s celovozidlovou klímou, tak tu už skoro nie je žiadny rozdiel. Akurát obrazne povedané, nebude to BMW, ale passat...
Ked nie su peniaze na autobusy, malo by DPB zacat rozpredavat majetok, aby na ne malo. Navrhujem zacat pri kresle pana Z. Navrhovana cena 300€. Kto da viac??? ? ? ?
Hlavna vec,ze splietali,ze asi vyuziju aj tu opciu na dalsich 15 vozidiel - a nemaju peniaze ani na tych 25 vozidiel. Strasne som zvedavy na tie SORy - hoci su uz na Trnavke, nemusia byt tiez zaplatene.
Pokiaľ viem vôbec nemusí byť nakoľko sa aj mesto vyjadrilo, že peniaze na ne nemá. DPB ich chcel pokiaľ viem zobrať na lízing, ale asi mu to neschválili? Ale možnože ešte zasiahnu do premávky, ale je otázne či v počte 25 kusov, ktoré avizovali.
Existuje nejaký dôkaz alebo rozumné vysvetlenie na to, že DPB, resp. mesto nemá peniaze na zaplatenie tých autobusov? Nie je mi jasné, ako by taká situácia mohla nastať a preto mám pocit, že tie autobusy len zdržujú, aby ich mohli odprezentovať naraz napr. na dňoch Bratislavy alebo pred voľbami.
Otazka je ci ich Mercedes vyrobil len na zaklade tendra (a na vlastne riziko), alebo (co je omnoho pravdepodobnejsie) uz na zaklade zmluvy - v druhom pripade si myslim ze DPB to bude musiet kupit, alebo zaplatit nejake penale.
Chcem sa opýtať : Aký je ideálny pomer vozidiel vo vozovom parku čo sa týka "maximálny počet ktorý je vypravený" ku "rezvere" - teda to čo je v premávke u nás počas rannej špičky vs. záloha.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider