Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #147655:
inak keď takto Citelisy pečú už teraz keď je vonku 20 stupňov (neviem či je to teplotou), tak čo to potom bude robiť pri 30-40 celzia vonku?! ?
Reply on: Petto #147655:
veru a ja somár som bol v delíriu z Citelisov... Chvála, že ten tender padol. Síce SOR je low-cost ale Citelis možno má lepší design, prvky podaktoré, ale aspoň sa tam je kde chytiť, neupeče sa mi prdel alebo iná časť tela pri motore. Si ešte spomínam ako som pár rokov naspäť raz v zime cestoval v originál K2 na L14 a sedel som na sólo sedadle pri kĺbe, pod ním bolo vykurovanie... ani neviem ako som to vydržal, plus bolo, že som bol krásne vyhriaty do tej zimy odspodu ? mínus, že ešte chvíľu a asi mám varené svoje polovičky ?
Reply on: no.ev.di. #147654:
Bohuzial , v Citelise je idiotsky rieseny interier , absentuju tam drziaky , tie miniokienka su povodne urcene pre vozidla s celovozovou klimou - no my ju nemame , + teraz este motor, uzke ulicky ,okrem toho v interieri pri 1.naprave uz aj vycnievaju do ulicky dalsie hrby cim ju zuzuju atd atd. Mozme byt radi , ze tender na 240 klbakov bol zruseny - lebo pri myslienke 240 Citelisov 18 CNG / Diesel sa mi robi mdlo ?
Dnes v 2360 sa nedalo cestovať. Vzadu pri motore stena totálne "horí", človek by si tam mohol ohriať jedlo kľudne. Odporné teplo, v autobuse nepomohli ani všetky otvorené okná (skôr okienka), takže tešme sa na leto v Citelisoch. Okrem toho medzi 2. a 3. dverami niesú žiadne vodorovné držadlá ako sú v iných typoch vozidiel takže sa tam riadne na figu drží. Už sa nedivím, že kto tie Syfilisy predával tak to nášmu DPB strelil za takú lákavú cenu a oni opäť na to sadli jak šerbel na riť ?
Reply on: m@rtin #147617:
a preco by objednavali cast bez a cast s klimou ked cena by bola aj tak rovnaka.
Reply on: Emo #147651:
ze? 😃 To radsej presmerovat L36 na trasu Billa KV - Molecova - Hany Melickovej - Kuklovska - Beniakova - Nad luckami - Billa KV - Borska - dakte v pazi, kde sa to ani neoplati menovat ? - Tesco Lamac ?
Reply on: luky133 #147650:
Ešte to tak. ?
Neplánuje DPB zaviesť zvláštnu posilovú linku 333 do Karloveskej Billy? ? ? ? Lebo ževraj od pondelka je jediný väčší Dlhodielský obchod zatvorený kvôli rekonštrukčným prácam ?
Reply on: Peto02 #147645:
Ale niektoré Karosy B 732 CNG to majú. ?
Reply on: Peto02 #147645:
Oprava 🙂 Karosy to mali ako prve, Irisbus uz nie.
Reply on: TeBeCe #147644:
Aha, jasne. Karosy, Ikarusy, TAMy, Solarisy, Tedomy a Mercedesy sa tym asi vybavit nedali, ale SOR to umoznuje. 🙂
Reply on: Peto02 #147643:
je to obycajny doplnok, ktory si zakaznik moze, ale nemusi objednat. rovnako to je aj pri citelisoch - niektore maju, ine nemaju.
Reply on: TeBeCe #147641:
Hmm, tak to je zaujimave, ze minuly rok to este SOR City nemali.
Reply on: kecho #147633:
Osobne si myslím, že ten podpis môže byť aj čiernou.
Reply on: Hug0 #147640:
vystraha a osvetlenie nastupneho priestoru
Reply on: Peto02 #147639:
Neni to nahodov "bzučák" 🙂?
Reply on: luky133 #147624:
Tie veci co trcia nad dveramisu tiez kamery?

http://www.busportal.cz/images/stories/2010/7438_eDSC06892.jpg

lebo na oficialnej stranke take krabicky SOR NB 18 City nema:

http://www.sor.cz/site/download/04-1-1234512268.jpg

Trochu to kazi ten uhladeny tvar vozidla.
Minipostreh k minibusu linka č. 44. Od 26.3. je v platnosti nový CP na linke 44. Je v poradí už štvrtý za dobu jej existencie a asi aj najhorší. Zmenila sa pravidelnosť a tým aj zapamätateľnosť odchodov a zmenila sa aj trasa. Cez týždeň sa zrušil odklon k NOÚ a bol nahradený zachádzkou na Kolibu. Využiteľnosť sa skôr znížila. Pôvodnú trasu k NOÚ využívalo viac cestujäúcich, aj deti navštevujúce škôlku Na Revíne a ZŠ Cádrova. Radosť majú snáď len návštevníci kostola na Kramároch pre ktorých bol CP ušitý na mieru, ale tiež len niektorí, pretože z Jaskového radu sa už na ani jednu z 3 omší starší ludia nedostanú. Keďže ide o lokálnu linku , mali by sa zohľadňovať potreby aj ostatných obyvateľov. Atraktívnosť tejto linky by sa zvýšila predĺžením z Jaskového radu buď na Karpatskú ul., alebo na Hlavnú stanicu, kde by bola možosť priameho prestupu na iné linky . Doterajšia otočka cez ulice Matuškova a Pod Strážami je hluchá a nelogická. Niektoré dobré návrhy už na tomto fóre boli. Treba len dúfať, že z nejakého ďalšieho CP na L44 budú mať radosť všetci, včetne šoférov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.