A prečo by mali prísť štvordverové? Náhodou, tých 5 dverí je celkom dobrá vec, najmä v mestskej preprave, kedy sa cestujúci rozložia ku viacerým dverám
podpisom sa myslí vždy iba originál podpisu a nie obraz (sken) - kópia podpisu,
podobne je to aj pri sťažnosti samej alebo akomkoľvek podaní,
možno vykonať pomocou elektornickej komunikácie, ale ak nie je zabezpečený zaručeným elektronickým podpisom, potom treba do troch dní doručiť listinnú podobu s podpisom,
kópia podpisu je neprípustná preto, lebo podpis na origináloch úradných listín musí byť vykonaný perom s modrou náplňou,
Tak ja som tam odvtedy pisal raz (23.3.) a hoci odpoved este nedosla (oni zvyknu odpovedat zhruba 30 dni, na kraji limitu) tak som si vsimol ze k naprave pravdepodobne doslo...
Všetko závisí na tom ako je dohodnutá zmluva. Niektoré zásahy do vozidla môže robiť aj DPB. Napr. Pri Tedomoch je zmluva nastavená tak, že niektoré opravy/údržbu robí DPB a závažnejšie poruchy opravuje servis Tedomu. ? Predpokladám, že tam znova namontujú informačný systém z vyradených vozov bez hlásiča. ?
Neviem inak načo by chodili tie Maďáky a SORky do BA keby na ne neboli peniaze... Podľa mňa sa kĺbové SORky potichu začlenia do premávky a na Meďákoch sa Gardenescu a Gyurkovsky pôjdu "urobiť" na Dni BA
Takže preto sa vraj majú CNG autobusy presunúť do Jurajovho dvora, aby Trnávka dostala nové SOR-ky, v Juráku jazdili na rekonštruovaných CNG Vrakosách a Petržalka dostane akurát tak smiešnych 25 Meďákov, ktoré vystačia na celodenné služby tak na troch nosných linkách. ?
Re tr3mp: Dávať pozor na autá z jednej strany je nebezpečnejšie ako sledovať len jednu stranu. A hlavne nie je žiadny logický dôvod, okrem nejakej nejednoznačnosti v zákone, takto hazardovať a navyše zdržovať ostatných účastníkov premávky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk