Reply on: no.ev.di. #146356:
ad 1 - trať z Pražskej k hl. stanici predlžovať a viesť popod Šancovú je podľa mňa dopravne, technicky i ekonomicky neodôvodnené,
polohu, kde mali kedysi električky nástupište, nie je možné využiť pre napojenie električiek na pražskú, lebo tam s auvažuje s napojením pre autobusy a trolejbusy, jedine ako som písal, o úroveň nižšie, vetvenie na Štefánikovu v hlavovej stanici je pre mňa novinkou, s tým som sa nikde nestretol, ako by sa vetva z 2 PP vyšplhala na povrch, odbočila vpravo a hneď vľavo na Štefánikovu, to mi je trochu záhadou, že by ďalší tunel? kde by na Štefánikovej vyústil?
ad 2 - segregácie na Karloveskej a Račianskej sú na nič, znamenajú zvýšené bezpečnostné riziko,
starší si pamätajú na úpravu na Štefánikovej, ktorá dovoľovala jazdu autom, to nie je žiadna novinka, dôležité je smerové vedenie - v strede, alebo pri jednej zo strán,
ad 3 - takže na Štefánikovej by mal byť säúbeh, dokoca všetkých troch druhov MHD, asi zbytočný luxus, ak to porovnám s podmienkami v iných častiach mesta,
vlado13
pre MHD sú oveľa dôležitejšie rezy, ale najdôležitejiš by bolo pozrieť si dokumentáciu pre územné rozhodnutie, projekt dopravy, pre všetky fázy výstavby a pre cieľový stav,
IPR neráta ani s trolejmi, ktoré by umožnili linku z hl. stanice na Štefánikovu, nieto ešte s ďalšou koľajovou traťou,
na Pražskej s ažiaden priestor neuvoľní, práve naopak, projekt prepokladá na zahustenie (vyššiu intenzitu), a preto obsahuje tzv odlahčenie v podobe súbežnej cesty, pre ktorú musí padnúť za obeť časť skaldu č. 2, ktorý využíva Dopravné múzeum,
odstavné koľaje "vyhodili" asi preto, že sa nepočíta s ich neskoršou existenciou, len to zatiaľ nedali verejnosti na známosť,