Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #146287:
Áno tunelom? Nikdy si nevidel tunel ešte alebo nevieš na čo slúži? Rovno ti poviem, že ak má nejaká cesta 2+2 ísť popri železničnej trati ako je Pionierska tak to je volovina. Neviem, ale absolútne neviem načo to má byť dobré, keď cesty po Račianskej a Šancovej sú s tou plánovanou rovnobežnou cestou cca po Pionierskej a Jaskový rad (tunel) od seba vzdialené 300-400m! To už nevieme ako lepšie vymyslieť tendre pre firmy rodín a známych grázlov v štátnych orgánoch?! A potom za 10 rokov prísť opäť s návrhom, že sa vybudujde odbočka na Pionierskej do tunela, ktorý bude ústiť na Patrónke alebo niekde pri TESCU Lamač, keďže vybudovanie komunikácie Pražská - Jaskový rad - Pionierska nesplní úlohu, ktorá sa očakáva... Neviem prečo sa nespraví teda do kelu projekt na odľahčenie Pražskej, Brnianskej a Šancovej v takom alebo aspoň podobnom variante aký som navrhol ja. Na Pražskej a Brnianskej by sa dala potom zúžiť komunikácia pre IAD, vybudovať v strede cesty eletkričková trať a nikomu by absencia po jednom pruhu z každého smeru na ceste nechýbal + električka by nahradila linky 34 a 83.
Reply on: irizar #146286:
Je vidieť,že je to typický debil,ktorý sa vyváža na aute.Že doprava v Braatislave nie je kritická?To potom kadiaľ jazdí?Po kanáloch? ? Ekologický dopad IAD nie je taký veľký?Zrejme si nevšimol,že tu pribúda aut každým dňom a,že o niekoľko rokov budú dopravné kolapsy na dennom poriadku ? Myslím si že MHD a BID by mali byť určite preferovanejšie formy cestovania do práce/školy ako IAD.Len ešte ľudí na toto naučiť bude obrovský problém ?
Reply on: irizar #146286:
Tomu človeku už šiblo z toho, že je ako dopravný expert skoro každý tretí deň v telke...
Reply on: intony #146290:
Aj pri takej intenzite dopravy?
Reply on: Solider #146278:
CSS pri zastávke Sokolská by som vyhodnotil ako jednu z mála tých nových, ktoré sú aj opodstatnené. Až taká brzda dopravy to tam nie je.

Na Severnú tangentu mám taký názor, že peniaze treba investovať inde.
Reply on: ear4 #146289:
V tomto prípade vídím ešte nejakú šancu, že ten pán zmení názor po doštudovaní problematiky ?
Reply on: Solider #146282:
Pre chodcov je nadchod/podchod horším riešením, ako úrovňová križovatka.
Reply on: irizar #146286:
vsak naco na neho upozornujes? blbcom najviac uskodis, ak si ich nevsimas.
Reply on: kecho #146285:

ad 1 - v súčasných podmienkach nadchod nie je riešením, na strane stanice by vyústil za plotom, na území, ktoré patrí železniciam, zaplatený z pokút by asi nebol, nadchod by muselo financovať mesto alebo súkromný investor a pokuty by boli príjmom ŠR,
ad 2 - zast. Sokolská na strane stanice plní zámer prestupného systému - prestup na spoločnej hrane, zároveň uľahčuje cestovanie v smere Pražská - Brnianska alebo Limbová pre ľudí, ktorí bývajú alebo pracujú na Pražskej, Sokolskej, Za sokolovňou, Baníkovej,
Reply on: no.ev.di. #146270:
No len by ma zaujímalo ako by si to chcel viesť cez Kramáre? Tunelom?
Reply on: Hug0 #146277:
voľby sa blížia, nezabúdaj, že realitný agent spolu so záhradkárskym všeumelcom kandidujú aj do NRSR 😉 predpokladám, že možno na víkend BA alebo niekedy v máji ešte bude aj nejaké slávnostné uvedenie busov do premávky ?
Re #146281 vlado13: varianty riešenia bez semaforu: 1/nadchod + policajti, ktorí budú pokutovať prebiehajúcich cez cestu ("sa to nikdy tak nerobilo") a čoskoro bude nadchod zaplkatený z pokút; 2/zrušenie zastávky Sokolská, máme predsa prestupný systém...
Reply on: Solider #146282:
predpokladám, že náklady na nadchod by boli o jeden - dva rády posunuté oproti nákladom na CSS, záleží na konštrukčnom riešení,
súčasné pomery nedovoľujú realizovať nadchod, lebo schodište a výťah pre imobilných na strane stanice by museli byť za plotom,
Reply on: luky1 #146280:
mozno zivy voz ,ale "trha"z tedomovej starsej serie najviac ( 1101-10) ?
Reply on: vlado13 #146281:
V tomto smere je potrebný, ale radšej z financií vyčlenených na túto CSS sa mohli vyčleniť peniaze na nadchod, ktorý plne podporujem a najmä na takejto komunikácii. O koľko by bola výstavba nadchodu finančne náročnejšia, než výstavba CSS?
Reply on: Solider #146278:
semafór pri Sokolskej nie je zbytočný, lebo zabezpečuje chodcom podmienky na bezpečný prechod,
ak sa bude realizovať prestavba Pražskej v rámci projektu Predstaničné nám., mal by byť približne v tom mieste nadchod,
Reply on: Tedomík #146271:

Tiež som mal dnes potešenie ísť na L 32 Tedomom 1103 a bola to veľmi príjemná jazda, vrátane tej vianočnej výzdoby ☺
Prekvapilo ma ako živo tento busík zdolal stúpanie z Patrónky na Kramáre.
sice ot otazka, ale vy ste mi blizsi, ako vlaky.net... ?

osobak BA - ZA je zruseny?
Reply on: no.ev.di. #146275:
Ja si myslím, že severná tangenta je celkom šikovne vyriešená, tvoje riešenie je zbytočné - jednak zbytočne dlhý tunel predraží realizáciu tohto diela a tiež komunikácia na Pražskej a Brnianskej zvláda počet áut, ktoré ňou prechádzajú, kolóny sú jedine tak na zbytočných semaforoch na Sokolskej, alebo na križovatke so Štefánikovou a Šancovou, čo však severná tangenta rieši. Na Pionierskej by mala byť mimoúrovňová križovatka.

Čo však naozaj toto dielo bude dnes riešiť je otázne. Odľahčenie Šancovej, Legionárskej či Trnavskej je len málo, čo sa môže pre spomenuté ulice urobiť. Lebo dotyčný motorista vyjde na Jarošovu, alebo Bajkalskú ulicu, kde sú pemanentne v dopravnej špičke kolóny. A tie žiadna tangenta nerieši.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.