Reply on: Bubak #145917:
hej, ale si zober, že vozidlo, ktoré sa na trh dostáva v roku 2009 je podľa teba na tom ako vozidlo z roku 2001/2002, to svedčí o tom, že Van Hool sa rozhodne nemá za čo hanbiť, dúfam, že sa ešte ich počet podarí na Slovensku rozšíriť aj o nové vozidlá a nie len second-hand. Podľa mňa, keby sa v BA podarilo odstrániť sardinkáreň (a z autobusov v DNV, Lamači, Vlčom hrdle a Petržalke spraviť len doplnkovú dopravu k t-busom a elinám) a DPB by uvažoval v klbáku o plnom počte sediacich ľudí + max. 20-30 stojacich, tak by sa aj trojdveráky od Van Hool uživli aj tu. Ak si ale niekto v DPB myslí, že do Capacity narve 186 cestujúcich, tak škoda komentovať...
, ale asi nie. Alebo to akože každý bude mať iné zadné svetlá či čo ?
Bubak
Čo sa týka použitelnosti dverí, tak v NR to nie je tak dlho čo na nosných linkách L2,12,14,32 atď jazdili C744 (a v dosť hojnom počte!), takže zvyk tu je. A celkom to nevadí. Ale špička je spička aj v NR, ale tak ako vidím tak v NR sa nerobí rozdiel medzi AG300NEW a NB18, proste jazdia všade kde sú potrebné kĺbače. ?
Opropo, AG300 nie sú tiež bez chýb. Je to už na niektorých poznať, že už nie sú najnovšie. Mne ako cestujúcemu a trošku vačšieho milovníka verejnej dopravy sú NB18 či AG300 na skoro takej rovnakej úrovni.