Na zabezpecenie rychlej a spolahlivej elektrickovej rychlodrahy odporucam (a nielen ja) dva premostenia cez Dunaj. Jeden cez most Kosicka s napojenim na Mileticovej ulici smerom do Ruzinova s predlzenim na Letisko a Dolne Hony. Dalej s podzemnym prepojenim pri vyusteni Mileticovej ulice pod Ttrnavske myto, Racianske myto a HLST. Druha trasa cez zrekonstruovany Stary most s napojenim na CMO a vetvy do Karlovej Vsi a Dubravky.
aký "odborník" navrhoval zastaviť stavbu mosta Košická??? teraz ked kolabuje Prístavný most, neexistuje nosný systém tak to chce niekto zataviť?
To že na moste Košická nebude elina sa môžeme poďakovať METRu a.s.. Navrhol tam niekto, že by eliny do Petržky mali chodiť po zrekonštruovanom Starom moste?
Co ja viem. Verejne to nebolo, dostli sme pozvanku ako KPMHaRD. Boli tam rozni odbornici, ako aj par ludi z DPB. Dalej sam Lunacek. Kecalo sa, bla bla bla. Snivali o metre, o tom ako sa MHD prepoji na region po zeleznici, etc... Same sny. Nech sa uz konecne zobudia a zacnu stavat elektrickovu rychlodrahu!!! Vid Praha - Barrandov, Brno - Lisen, etc...
Sudil som z toho ze si spominal ze ti linka c.80 a c.89 jazdi pod oknami, tak jedine kde sa tieto dve linky pretinaju je Jungmanova, Halova. Tomu ver ja som isiel v Citare na linke c.97 cez vikend a mal som dost uz na zastavke Tesco to je siesta zastavka smerom do mesta bol uplne prervana. Myslim ze to je asi taky pomer ako keby poslali K732 na linku c.93 myslim ze Ciro by sa v BA hodil zrovna tak na linky ako je 50, 82 atd...
Igorko: ak ta mozem pekne poprosit, skus nabuduce napisat jeden dlhy prispevok a nie 10 kratkych... je z toho mensi bordel v mailboxe a aj tym menej zatazis system...
Co narobis? Kua, vsak ked je sef, tak nech ich za odflaknutu pracu doyebe! Kua, ja byt sefom, tak si ich pozvem na kobercek a tak im dam, ze sa budu spamatavat mesiac!!!
Paru a Haluzu, z DPB:-). Okamžite, bez odstupného, pre hrubé porušovanie pracovnej disciplíny a všeobecné ohrozovanie tvorbou a kolaudáciou trolejových obludností typu križovatka Predstaničné námestie.
I.
Ing. Vieštoužvôbecnejde sa štrikovačmi trolejových pakonštrukcií odmieta zaoberať - že z neho robia blbca. Dobrý podnik, kde si šéf nechá zo seba robiť blbca.
I.
Spojenie 80 + 29 by asi nebolo úplne vhodné kvôli rozdielnosti intervalov. Omnoho lepšie by bolo spojiť 30 + 80 (intervaly 20 a 18 minút). Výhoda: celkom zaujímavé spojenie Petržalky s PKO, Mlynskou dolinou a Lamačom.
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).
tr3mp
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).