"Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD" - To zapricini aj tvoja skola, alebo trebars aj tvoja rodina ak vyuziva MHD
Pokiaľ viem, tak narozdiel od investorov mesto na MHD dáva každoročne z peňazí občanov, neviem teda čo ešte naviac by sme mali platiť?! Investor ako napr. v prípade EUROVEA zapríčiní to, že v danej lokalite pôjde hore frekvencia dopravy a tiež sa zvýši nápor na MHD. To isté aj Cubicon na Slávičom údolí. Už teraz jazdia L31+39 natrieskané (aj v sedle), tak ako to potom zvládnu keď ešte sa pridá nejaký počet ľudí z tej novostavby?! Mohlo by byť aj v záujme investora aby doprava k jeho stavbe bola komfortná.
Tak špeciálne aby som spravil napriek vulgárnemu zakomplexovanému agresívnemu ožranovi zo Zsolny, neplodnej militantnej učiteľke s diktátorskými sklonmi z Csadecsky a feťákovi anineviemodkiaľ, tak by som to premenoval na Folyószékely a Halastószékely.
Veľká časť tých pracovníkov BUDE chodiť MHD. Určite aj na začiatku. A bude im úplne jedno, či prídu po nábreží alebo cez tunel. Podstatné bude, kde bude zastávka a z tohto pohľadu je pre nich smer z nábrežia/na nábrežie lepší.
To už tu bolo. Jedným smerom 6, druhým 7. Kolegovia, čo nemali radi balíky, tie linky jazdili radi, lebo to bolo ľudoprázdne. Ja som uprednostňoval 10 a 11 ? .
A čo ty? Nemal by si prispieť na električku do Petržalky? Tvoja škola na opravu trate na Hlavnů stanicu? Vaši na opravu trolejového vedenia na Rožňavskej?
No na začiatku si povedal 99%. Áno aj tí ľudia v tých administratívnych budovách využívajú MHD. Si nemysli, že tam sú všetko ľudia s platom nad 2.000EUR. Pekný príklad je budova Millenium Tower I,II zamestnanci T-mobile a IBM. Ráno a poobede plné električky a davy ľudí idúci do práce. To isté Business centrá na Prievozskej, Aupark Tower... Rozhodne to nie je to 1% a ani nejaká zanedbateľná menšina.
to je taký argument, ako keď mne spolužiak povedal, že on na Lúkach v Petržalke trolejbusy nechce, lebo sú pomalé... Električky by "neprekonateľne " rušili, zatiaľ čo autobusy a autá nie ? to už nie je racionálna argumentácia, ale obyčajné zmagorenie z predsudkov voči električkám. Za všetko hovorí aj to, keď som videl posudky pre trolejbusovú trať cez Slávičie údolie alebo trať Vojenská nemocnica - Patrónka - Pri suchom mlyne, tak sa tam riešil dopad na ekológiu a hluk...
Aj niektorí pracovníci v administratívnych budovách cestujú MHD. Nie je pravidlom, že všetci majú auto. Auto má ten, komu to vyhovuje a vie to finančne zabezpečiť.
Necitas? Hovorim o pracovnikoch v tych administrativnych budovach, nie pracovnikoch River Parku. A mimochodom, ano, velka cast zamestnancov TAKYCH hotelov ma auta.
A zamestnanci hotela sú nejakí milionári, že všetci majú autá?
Re #143467 no.ev.di.: Developer, ktorý Euroveu postavil, nie je v žiadnom prípade povinný na nič prispievať. V jeho záujme je maximálne postaviť zastávky MHD, zvyšok musí zabezpečiť mesto. To keby som si postavil napríklad tri bytovky a obchodné centrum niekde v strede sídliska, kde nepremáva MHD, musel by som si zaplatiť autobusy, aby mohli ku môjmu projektu premávať?
Re #143468 no.ev.di.: Potreba linky 74 by určite nešla dole. Snáď na takú Drieňovú, alebo prístavný most premáva električka?
no.ev.di.