Reply on: 2xT3SUCS #143329:
a bez tej karty sa nezaznamenávajú údaje na palubáku, teda oni to spätne nemajú ako zistiť, ale to asi vieš. A isto vieš aj to, aká je úroveň ovládania funckií palubného počítača medzi vodičmi. Často môže ísť o obyčajnú zábudlivosť, aj keď občas ide o zámer, že si nepotvrdia odchod z konečnej, alebo idú so zastávkami o 2 "pozadu" oproti realite, atď. Teda v danom prípade vodič sifilisu možno ani nevidel na palubáku +4, ale napr +2, alebo -11. Ale keďže sa jedná o druhú kolónu nedivil by som sa, keby išiel vedome na +4. Samozrejme že ho nechcem obhajovať, lebo +4 sa nedá nijako obhajovať.
Mike
Nových kĺbových autobusov žiaľ nebude 140, zatiaľ je istých iba 25 ks Capacity a 20ks Sor. Nahradia prenajaté karosy B941/961 z BB, mercedesy z Nemecka, určite nejaké tambusy ktoré sa dovtedy aj samé vyradia a v Petržalke sa dovtedy zlomí rám na ďalších IK 435. Ostatné podľa potreby, prípadne sa navýši stav vozového parku čím by po 5 rokoch opäť vznikla rezerva kĺbových vozidiel v DPB.