Reply on: S499.1023 #143087:
tak jedine tak by to malo zmysel, že by BB - Brezno ťahala 750 alebo 754 s 3-4 osobnými vagónmi, alebo 2x 813+913 a od Brezna by jazdili vlaky po Margecany a nemuselo by sa v ČS prestupovať. Brezno zas totálne bezvýznamné nie je, prestupuje sa tam na 174. Ale máš aj pravdu, ľudia tam síce žijú ale je to tam zapadákov. Ľudia nemajú dôvod cestovať, lebo práce tam 2x veľa niet. Ak niekto prácu má, tak autom berie ďalších troch kolegov alebo v dedine kde býva pracuje príp. v najbližšom väčšom meste alebo kde sa dá, už to všetko padlo...
LUK
trať 174 je na tom veľmi podobne... kým bude stáť najbližšia vlaková zastávka 2 km za dedinou, tak tým v dnešnej dobe nikto cestovať nebude...