Reply on: kecho #143041:
nebolo by od veci dať na L88 kĺb ale v opačnom smere prestup z L93/94 na 88 nespravíš, lebo L88 nestojí pri jazde na AS na Auparku. A L83 by sotva posilnili, lebo by DPB argumentoval tým, že od centra po Dúbravku ju posilňuje L34 a potom. Treba vymyslieť niečo iné na obsluhu Einsteinovej ako L84. Ľudia by tam určite radi chodili aj cez víkend, kedy L84 nepremáva. Napr. by sa dalo odkloniť L99 cez Einsteinovu od Farského a potom by cez Dvory šla zjazdom ako L83 k Hálovej a k ŽST Petržalka a po Kopčianskej po svojej starej trase. Ale ani toto sa mi nezdá byť ako ideálne riešenie. Treba najprv než sa niečo presmeruje zistiť odkiaľ tam majú ľudia záujem chodiť a aký interval by tam bolo v skutočnosti potreba, teda či by nebola lepšia linka od Prístavného mostu po Einsteinovej s pokračovaním cez Rusovskú cestu s konečnou na Matadorke/Kopčanoch. Určite sa ešte bude organizácia liniek v Petržalke meniť po zavedení električky, tak treba vyčkať.
MatejBA