presne tak ? ako som povedal, že čo robia ľudia čo bývajú pri stanici alebo zriaďovacej stanici nebodaj kde okrem zostavovania nákladných vlakov môžu prechádzať aj osobné vlaky...
všetkým tu diskutujúcim o výhodách a nevýhodách električky a trolejbusu v noci: poznám dobrého kamaráta, ktorý mal možnosť bývať pri električkovej a zároveň aj vlakovej trati a aj keď tam bol väčší hluk hovoril, že je to LEN o sile zvyku, pretože v tom dome bývalo celé spektrum ľudí a nikto na to nesťažoval ? - teda ide o to, akú majú ľudia možnosť prispôsobenia sa... ?
zas na druhej strane neznesiem moc hlasnú aparatúru na koncertoch... pričom zvyšok ľudí nemá problém... u mňa je to tým, že ak nad ničím nepremýšľam pred spaním čo by ma nejak trápilo tak zaspím a vonku môže aj električka vykoľajiť a vraziť do auta a budem spať ďalej ?
Už som zaspal aj na ubytovni pri vlakovej stanici, kde posunoval vlak, ktorý nemal správne uvoľnené brzdy... čo potom robia ľudia, ktorí majú domy a byty pri vlakovej stanici? Nespia alebo berú prášky na spanie? Ale je to vec ľudí. Ak im električkové nočáky nechýbajú, tak mne je jedno.
Z vlastnej skúsenosti nesúhlasím (pravda ak nerátam za autobus 1512 a niektoré krátke plynové Vrakosy). A osobne radšej počúvam zvuk motora autobusu, ako pisklavý vysoký tón pripomínajúci monoskop, čo vydáva prestávkujúca 14Tr.
problém vidím v tom, že neexistujú nejaké prestupné body kde by električka, bus a t-bus stáli na spoločnej zastávke, teda v praxi niečo ako keď L31 a 39 zastavovali na zastávke Vazovova pre električky. Keby teda niekto potreboval v noci prejsť z jedného konca mesta na druhý a bol by to prestup t-bus/bus na električku, tak by bolo problém nájsť vhodné miesto. Bus - električka by aj fungoval, autobus by vyšiel k električkovému nástupišťu, tam kde je koľajisko dláždené a prístupné z cesty. A zas tak drasticky električka rušivá nie je. Problémom sú staré vozidlá a prejazd cez oblúky. Jazda električky po trati vydáva nejaké decibely ale je to monotónny zvuk a nie ako autobus, ktorý rapoce a ešte aj na zastávke z neho idú zvuky. Električka je teda v porovnaní s autobusom predsa tichšia.
priznám sa, neviem či je prevádzka električiek lacnejšia, alebo drahšia ako autobusov, ak si odmyslíme pohonné hmoty a energie. Avšak, keby vznikli nočné električky, tak by zase zanikli autobusové linky, ktoré by nahradili...
Myslím si však, že pri kvalite BA tratí, by nočná električka bol veľmi rušivý prvok v noci - stačí sa pozrieť ako ľudia na Svrčej protestovali proti trolejbusu. Subjektívne považujem trolejbus za najtichší motorový dopravný prostriedok v BA
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.