Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aktualny priklad pouzivania dopytu v Tedome 1104 na L32: pred zastavkou na znamenie cestujuci stlaci stopku. Vozidlo zastavi a vsetci cakaju. Po chvili cestujuci zvoni druhykrat. Nic. Potom cestujuci zozadu krici "vsak som stlacil". Vodic reve "stlac este raz". Cestujuci nechape. Nakoniec vodic otvori vsetky dvere. Krasa...
Reply on: Karosa2631 #140568:
to bude vyzerať riadne debilne keď na jednej strane DPB nakúpi 40 predražených slonov a na druhej strane bude žgrlošiť na najväčšom tendri ?
Reply on: M3go #140566:
však určite ten článok nepísal nejaký anti-SOR-ista ako ja, takže to bude pravda. A vraj tá "diera" v kĺbe nie je jediný kix na tých SORoch.
Reply on: c 744 #140562:
to je pravda, okrem toho je žltá strašne pekná a príjemná farba ☺
Reply on: luky133 #140578:
zatial nic nezrusili a aj v tychto chvilach tam vyberaju.
Reply on: Mike #140584:
jazdili...
Reply on: Karosa2631 #140574:
Aha na k-reporte. A kto to tam napísal? Záhradník? Derkay? Riadieľ divízie autobusy? Či vedúci odboru informatiky a kordinácie dopravy?
Ja som tiež čítal tieto linky v súvislosti s capacity ale predtým dotyčný autor napísal slová "bol by som rád keby zajdili" na 68 a 83...
Reply on: M3go #140566:

Což je samozřejmě mýtus vyvolaný pouze šotouši.
Reply on: Emo #140581:
Parkrat hej ale tato situacia vznika len pocas rannej spicky. pocas celeho zvysku dna to jazdi tak primerane vytazene. Staci tam normalny klbak a zmensit interval v rannej spicke.
Reply on: c 744 #140570:
"Na 68? cooo? Vsak to je totalna hovadina davat tam Capacity."

Ešte si nestál v 68 na schodoch, že? ?
Reply on: 810zssk #140579:
To ti neviem povedať začal s tym jeden Pražský vodič. Takže sa to netýka prototypu čo mal po bokoch dieri 🙂
Reply on: M3go #140566:
Isto? Neopravili to?
Reply on: M3go #140576:
Kačica to nieje, sám som sa viezol v NB18 a išiel som do kĺbu a mal som problém nohu udržať aby mi tam nepadla.
Reply on: c 744 #140573:
Keď je to kačica tak prečo bolo niekde pisane že NB18 su nasadzované na linky ktoré nemaju prudke zákruty ?:) počul somto niekde
Reply on: Karosa2631 #140572:
Tak aj na 83ke, osobne by som si vybral pre capacity ine linky (61, 93, 39 (bez prejazdov na 31 a 31ka by bola len ako posilova v spickach, nie celodennna) ale ked uz, tak podla mna na 83ke ma capacity vacsie opodstatnenie nez na 68ke.
Reply on: Mike #140571:
Tuším že na k-repe som čítal že majú ísť na 83 a 68 a ak niečo ostane tak to na 39/31. Čiže Trnávka, Jurák/Petržka, Petržka. Z toho sa dá vydedukovať že pôjdu na 4DPA čiže časť 83 a celá 68. Ale neviem či je to pravda-ja som to niekde čítal.
Reply on: M3go #140566:
K tomu klbu v sorke asi tolko ze: citujem Irizara "Ten deravý kĺb na NB18 je obyčajná kačica, s ktorou prišla stránka DP-Aréna, a tá si bulvárnosťou ničím nezadá s Novým časom alebo Plus ***em deň - nedávno sa jej autor blysol vytiahnutím inzerátu s erotického časopisu, ktorý si tam dal ktosi z DP Praha pred 12 rokmi. Mimochodom, takéto moralizovanie mi príde naozaj úsmevné od človeka, ktorého vyrazili po tom, ako prišiel do práce pod vplyvom alkoholu. Viezol som sa s NB18 a dovolím si tvrdiť, že na to, aby tam niekto prišiel k úrazu by musel byt aktívne blbý. A v tomto názore sa so mnou zhodne väčšina pražských vodičov"
(vytiahnute z diskusneho fora iMHD TT)
Reply on: c 744 #140570:
No podla mňa by normálny kĺbak stačil skôr na 83 aj keď odchod o 7:30 z drobného smer technopol je taký že Ľudia sa nezmestia ale zase okolo 12:00 je to prázdne.
Reply on: Karosa2631 #140569:
68 a 83 sú možno zbožné priania niektorých tu diskutujúcich. To sa dnes isto ešte nevie na aké linky pôjdu, nakoľko sa nevie ani do akej vozovne pôjdu. Ak dôjdu do Petržalky (čo tiež viacerí dúfame), tak asi najskôr na linky 9x a zrejme aj 68.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.