Reply on: Peon #140455:
Na k-reporte som čítal, ževraj preto lebo riaditeľ Slovenskej pobočky svojich zákazníkov presmeroval na svoju novo založenú firmu (tušímže tá z Nitry?)... Ale neviem či je to dôvod, nakoľko to mám len z k-reportu a kľudne to mohol niekto len tak tresnúť...ZV MANy boli odkúpené od Dr. Richarda a tam ich nepotrebujú takže skôr to vidím na to odkúpenie zo strany DPB resp. inej dopravnej spločnosti.
Re #140454 Petto: To je pravda. Ale trebalo by povedať aj vodičom 25Tr, že nech používajú dopyt. Veď na DD je teraz asi najväčší chaos z celej Bratislavy lebo 25Tr otvárajú vodiči už, 15Tr keď príde tak vodič, niektoré Tedomy otvárajú vodiči, Solarisy otvárajú vodiči a teraz pochop cestujúci či má alebo nemá stlačiť dopyt... Resp. takýto chaos je asi všade kde premávajú tieto autobusy...
Peon
1; Tak to sa možno tie ZV MAN vrátia do Viedne na tamojšie bežné linky MHD?
2; Vie niekto prečo Albus (asi) skončil? Včera mali na stránke uvedenú aspoň vykonávanie nepravidelnej dopravy, dnes už len "Stránka v rekonštrukcii"...
3; Blaguss má na cp.sk konečne uvedenú aj ich linku do Viedne. Naopak, linka DPB do Hainburgu odtiaľ zmizla. Očakával som, že sa tam objaví aj ich sezónna linka do Semmeringu, ale nestalo sa tak...
4; Od 13. 12. 2009 bude motoráčik OBB premávať už iba v úseku Marchegg - Ganserndorf. ? Z Petržalky do Viedne dochádza cez víkendy k 50 % redukcii spojov. Je to kvôli finančnej kríze?
Zaujímavé, že cez Marchegg taká redukcia nie je, ale tam sa čudujem, že už teraz vedia, že práve od 1. 10. 2010 bude zriadená stanica "Wien-Stadlau"....
5; V roku 2010 do Maďarska cez Rajku cez deň naozaj nič nepôjde - ani sezónny Jadran?