Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #140442:
Tá rámcová zmluva už pravdepodobne prepadla, preto sa zatrolejovala molecova aby boli menšie poruchy na L33, takisto sa zrušili niektoré odchody na hlavnú stanicu 33/3-32/3 cez výkend, a tiež minulé vianoce zrušili L133 pod nový most, ktorú vo februári obnovili na ktorej už chodia autobusy. Nabudúci rok by sa z tých peňazí mohla zatrolejovať baníkova, segnerova, časť trolejbusov by chodila tadiaľ a L32 vrátiť do pôvodnej cesty, a L133 by sa mohla vrátiť na 12min. interval z kapacitnejšími vozmi, 8 tedomov by zostalo na L32-7+1 záložné vozidlo, zvyšných 12 tedomov by sa dalo na L88 s 6 min intervalom +nejaký ten solaris. To máme dokopy 19 vozidiel na DD v špičke. ?
Reply on: Solider #140441:
Pretože SwissTrolley 3 asi kupovať nebudú.
Reply on: Peter6607 #140439:
Čo má mech s mikaním?
Reply on: TeBeCe #140438:
700 000 EUR na (zbytocne) automaty, 374 000 na preferenciu na Racianskej radiale ktora zrychli (alebo aj spomali) dopravu o 4 minuty.. pekne..

Potesi aspon tych 6,1 miliona na elektricku na Bosakovu, som zvedavy ci to realne zacnu robit a ci to do toho 2011-teho dokoncia. Odvazne tiez znie predstava ze uz buduci rok chcu investovat 2,5 miliona do druhej casti (Janikov dvor) a ak spravne chapem tak to chcu uz v 2011 stavat (kedze tam maju navrh na 65 milionov rovnako ako v 2012)..

Mimochodom, za co plati mesto Slovak Linesu a ZSSK?
Reply on: Solider #140441:
Lebo ešte máme uzavrenú rámcovú zmluvu (ak neprepadla) na ďalších 6ks takže nemusí DPB vypisovať tender a tým aj ušetrí náklady i keď malé... A viem, že ich nevyrába len Škoda, ale napr. aj Solaris. ?
Reply on: luky133 #140440:
Prečo práve 25Tr? Škoda je len jediný výrobca, ktorý vyrába takéto trolejbusy?
Reply on: TeBeCe #140438:
No pozeral som ho a pre DPB je taktiež zaujímavý rozpočet... Napr. som si tam všimol niečo, že plánujú výdavky 550 000€ za kúpu AŽ jedného trolejbusu (Podľa ceny to odhadujem na 25Trku s dieselagregátom aby mohla byť zabezpečená nízkopodlažnosť 33) a potom 2 700 000€ plánujú dať na modernizáciu trolejbusov. Čo sa týka autobusov je tam záhadná suma 15 000 000€ (to sú asi peniaze na kĺbaky), na električky tam máme len 350 000€ (takže asi len nejaké opravy)... Čo sa pozerám na rok 2011 sa zase plánuje vyššia suma na trolejbusy (asi konečne nákup nových) a až na 2012 nákup električiek... Teda ak som to správne pochopil. ?
Reply on: Petto #140434:
15TrM si ju ale zasluzia viac. 6613, 6615 aj 6618 maju nove mechy. V trolejbusoch ako 6622(ma povodny mech), ked naberu jamu a stojis v klbe tak to s tebou dost mika.

Dnes jazdia 6613, 6604 aj 6615 ako skoro kazdy den.
Na bratislava.sk je uz navrh rozpoctu mesta na buduci rok.
Pojdu tam asi 6618 a 6622.
Reply on: Petto #140434:
trafil si akurat tie dve, ktore tam nepojdu ?
Reply on: kecho #140422:
Na tom mieste bol voľakedy trh (do jeho presťahovania k Šustekovej) a taká prízemná búda s nejakým obchodom (polotovary? nepamätám si už) - tá bola zbúraná potom, čo na ňu spadol susediaci topoľ.

K projektu:
98 miest v garáži na 48 bytov je dobrý pomer (bude rezerva aj pre záujemcov z okolitých domov). Zaujalo ma aj, že budova má až dve podzemné podlažia.
Stavba má dve podlažia vyhradené na obchody a služby (plus).
Dom rešpektuje okolie, dotvára uličnú štruktúru a má rozumnú výšku. Naviac, ak tak už raz bude stáť takáto stavba, nepostaví tam niekto 20 poschodovú dominantu 🙂
Mne osobne sa návrh celkom páči.
Má dakto info o tom ,že ktoré 15 TR(M)ky idú do Zlinera ??? Takej 6613 a 6615 by sa zišlo
Reply on: Emo #140429:
Skor vodici ignoruju ten prikaz, nakolko to zdrzuje na zastavkach a prichadzaju o uz tak biedne pauzy . V 11xx Tedomoch to nepouziva hadam ziaden sofer ?
Reply on: luky133 #140431:
Hej. ?
Reply on: Emo #140430:
A hlavne klimatizované. ?
Reply on: Petto #140411:
Ale náhodou, to sú dobré vozy. Tie by som aj bral. ?
Reply on: Petto #140410:
Asi to bude tak ako vždy, že tá info ešte nedorazila ku všetkým vodičom. A cestujúcim sa ani nedivím. Doteraz na to v autobusoch neboli zvyknutí a DPB o tom neinformoval.
Reply on: kecho #140422:
"btw.: tam na tom dolnom obrázku vpravo je na zastávke tambus alebo 4136?"

To nevyzerá ani na jedno z toho. ? Ináč ten barák sám o sebe je pekný, ale nehodí sa tam. Bude to tam strašne nahusto zastavané.
Reply on: no.ev.di. #140400:
Schwebebahn vedie prakticky v celej dĺžke nad riekou Wupper. Takže to padlo do vody. Ak mi pamäť dobre slúži, utopili sa asi traja cestujúci. K nehode došlo preto, že pracovníci, vykonávajúci údržbu, zabudli na nosno-vodiacej koľajnici akési kliešte.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.