Reply on: Solider #138582:
z pohľadu súkromnej firmy by mala byť hlavná požiadavka nakúpiť/vyrokovať za čo najnižšiu cenu, navyše, ak vedeli, na koľko sa až dá zliezť (či pritom išla Karosa v PO pod cenu alebo nie, je zase jej problém). lenže z pohľadu DPBZ je taktika - nakúpiť čo najkratšie vozy, len nech ich je veľa a hlavne, že stoja menej ako kĺbové... a samozrejme, nech neprídu naraz, lebo treba viac predvolebných promo akcií...ozaj, nejazdím 21tkou, tak som sa chcel spýtať - už niekto videl tie prenajaté kĺbové Mercedesy, "ktoré by mohli byť v BA 5. októbra 2009..." (cit. Banoviny31/2009 (24.9.09) strana 1)
810zssk
"Ja skôr za väčší problém (ktorý vznikne, ak sa niekedy niečo v Petržalke postaví) považujem prestupy v Petržalke, keď sa ľudia budú musieť doviezť k tomu niečomu, čo tam bude." - Po prve, preco je to problem? Funguje to tak vsade na svete. Po druhe, keby bolo tazke metro tak tu tento problem nie je? Praveze si skor si viem predstavit v buducnosti vetvenie elektricky po Petrzalke ako vetvenie metra.