Reply on: no.ev.di. #137876:
áno sťažujú si, ale kto je dnes úplne spokojný?k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,
Petto