http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=7563
DPMK skúša Mercedes-benz capacity, čo je ale najlepšie, že sú vypísané aj odchody...
DPMK skúša Mercedes-benz capacity, čo je ale najlepšie, že sú vypísané aj odchody...
Technopol
1. Semafory len pre peších ( Lachova, Nám hraničiarov ) sa dali vklude riešiť vystavaním stredových ostrovčekov a zúžením vozovky, tak ako to už dávno spravili pri Zrkadlovom háji.
2. Veľa križovatiek sa dalo riešiť kruhoháčom ( Technopol, Šusteková/Mamateyová )
3. Budujú sa nezmyselné semafóry ( Obratisko Ovsište ). Autá odbáčajúce z Dolnozemskej 98 smer Slimák ( jediný kolízny smer) by mohli bez problémov odbáčať aj bez semafóru, pretože sa vytvárajú dostatočne dlhé medzeri ked autá idúce oproti dostanú pri Eko. uni. červenú
4. Semafory v Petržalke by mali byť zapnuté asi tak medzi 7.00 - 8.00 a 15.00 - 17.00 inak sú uplne zbytočné, kedže ako jedna z mála MČ má dobre vybudované obchvaty