To je nejaký zákon, že keď je niekde trať, musí po nej jazdiť vlak?
Ja som ale nepovedal, že tam nič nebude jazdiť. Len výhodnejšie bude prehnať to tunelom, neobávam sa, že by tam boli vypredané trasy.
A k električke stredom Petržalky - tie desaťročia, ktoré tam mesto sľubuje stavať, sú zárukou, že tam mesto nikdy nič nepostaví. A dovolím si tvrdiť, že ani cez Starý most sa nič nepostaví (viď stav projektu, neschopnosť mesta, dlhoročné sľuby atď.).
Určite nie je šanca, že by mesto financovalo železničiarom služobák na Východné a ešte za to platilo ŽSR za používanie trate, ako tomu bolo počas premávky 155 po skončení výluky priecestia.
"logik" ? časť vety pred čiarkou bola o tom, že nákladné vlaky pôjdu cez ÚNS, teda tie nepôjdu cez stred Petržalky (ako reakcia na obavy prispievajúceho) a druhá časť bola rečnícka otázka do pléna, aby si uvedomili, že Prístavný most nemôže ostať bez obsluhy. Už je ti to jasné?
V to pevne verím. Dúfam, že sa žiadny vlak nebude premávať cez stred Petržalky, nemá to ani zmysel. Chcelo by to len električkovú trať cez Dostojevského k AS a po Karadžičovej k trati na Trnavské mýto.
na www.dpb.sk sú k tej novej tarife aj obrázky - karta revízora, potvrdenie o zaplatení pokuty...a podobne a všimol som si, že revízori majú už aj odznak - podobne ako v Prahe - neviem, či ho majú dlhšie alebo nie, pretože revízora som nestretol 5 mesiacov... ? ? ?
bohate stačí ak bude sa dať vlakom ísť z Petržalskej stanice na Filiálku a na smer Pezinok a Trnava. Tá trať má skôr slúžiť tomu, aby sa ľudia z prímestskej oblasti dostali ľahšie do mesta a bližšie k centru, prípadne významným bodom AS, SND, Petržalka (prestup na REX) a aby napr. ľudia z Petržalky nemuseli chodiť na HL.ST. ale nastúpia si v Petržalke a pôjdu osobákom do Pezinka, Šenkvíc alebo do Senca. S takým niečím ako vnútormestskou prepravou počítať je blbosť. Určite ak pôjdem na AS, tak nepôjdem na vlak keď bývam v časti Háje a môžem ísť L88. Takisto aj niekto kto býva pri Záporožskej tak nepôjde na vlak za každú cenu ak mu bude viac vyhovovať spojenie autobusom. Len jeden petržalský vták si myslí, že celá Petržalka sa bude rvať pri ceste do centra do vlaku ?
Najprv k S-Bahn Stammstrecke vo Viedni - je tam 3-minútový takt S-bahnu a regionálnych vlakov, sú tam trasované pravidelné nákladné vlaky a momentálne aj dosť odklonov. Od nového grafikonu tam pribudnú navyše diaľkové EC vlaky (všetko z prechodu Břeclav-Hohenau pôjde cez Floridsdorf a Wien Mitte). Je na tom niečo nepredstaviteľné, keď to tak vo Viedni je???
K Bratislave - bude to úplne to isté, normálna železničná trať, priepustnosť takisto dovoľujúca takt 3-4 minúty. Takže v prvom rade to bude trať pre regionálnu dopravu (aj keď sa to prezentuje dosť utopicky ako trať pre vlaky z Paríža.... ? ) a takisto tam budú môcť jazdiť nákladné vlaky - aj keď sa to prezentuje inak - realita bude iná.
Už to tu bolo viackrát písané: Podzemná trať cez mesto NEBUDE určená pre nákladnú dopravu. A tie medzinárodné expresy tam budú jazdiť maximálne raz za hodinu. S ostatným súhlasím. Cez stred petržalky treba postaviť električku a vlak by mal slúžiť hlavne prímestskej doprave.
Tomu ver, že nie #smile# Na jednej strane je miesto na priamu jazdu súčasne so zelenou pre priamy smer, poznám už cyklus, takže zväčša idem bez zastavenia.
neviem či to tu už bolo ale stare IK283 sa rozpaluju v D. Lužnej na šrotovom, podla poslednej info ma ich byť 40ks, ak tam ešte niečo bude skusim zohnať foto ale 28.9. už z klbakov boli sola ☺
na krizovatke s mileticovou snad nechodis zosadnuty z bicykla a cez 3 svetelne riadene priechody, samozrejme zosynchronizovane tak ze treba cakat 3 cykli krizovatky... tomuto naozaj neverim, toto by som psychicky nevydrzal ?
Presne tak, takto sa aj ja pravdepodobne rozhodnem pri voľbách do VUC. On by mohol byť podľa mňa relatívne dobrým "županom". A do DPB by sa potom snáď dostal nejaký odborník priamo "z dopraváckeho fachu". Alebo nie?
BICYKLE CEZ VÍKENDY NA BEŽNÝCH LINKÁCH MHD: Čo si myslíte o tej bezplatnej preprave bicyklov cez víkendy a sviatky? Prekvapilo ma, že to neobmedzili na nejaké vybrané linky. Veď aj cez víkendy na niektorých bývajú "balíky"...
Ale mám obavu, že vodičov toto nepoteší a že v prípadoch, keď nástup s bicyklom neumožní, budú z toho (často asi neopodstatnené) sťažnosti od cestujúcich.
Ako sa bude riešiť situácia, keď bude vo vozidle 1 alebo 2 bicykle a bude potrebovať nastúpiť kočík? To si má potom cestujúci s bicyklom vystúpiť? To mi nejak nie je jasné...
"Ono v podstate v celej ČR a SR sú všade Trolejbusy číslované zvlášť."
Tak toto ale pravda nie je. Námatkovo uvediem len Prešov, Pardubice a České Budejovice.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Solider