Reply on: Preßburg.Germane #136253:
Problémom Bratislavy je aj ten, že nikto jej nedotuje dopravu. Pokiaľ viem v niektorých zahraničných mestách dotujú dopravu napr. v hlavných aj štát. Ale v Bratislave to nejde. A treba sa zase pozrieť na to, že iné mestá v SR síce majú mladší vozový park, ale oni nemajú 800 autobusov ale niektoré napr. len 80... ?
A nie je to az tak vynosne, ale podla vyjadreni to nebolo ani stratove. Ale tu sa uz nazory ekonomov a analitikov rozchadzaju. Iste je, ze srotovne ako tak pomohlo a vyroba sa pomalicky stabilizuje, ale nie zavratne.
Preßburg.Germane
"Hurá, rozdeľme zasa 40 vozov do všetkých vozovní, nech je v tom riadny bordel. "
- hmm prečo bordel? -rozdeliť ich treba tak aby mohli byť optimálne vypravované s čo najmenším počtom jalových kilometrov pri výjazdoch.
Neviem teda čo DPB zamýšľa a ako si ich rozloží. No, byť na mne ja by som osobne rozdelil takto: 15ks do vozovne Trnávka -výprava na L21 a 25ks do vozovne Petržalka -výprava prednostne na L95 a 93 alebo 68. Na L95 prednostne preto, keď nie je električková trať do Petržalky nech aspoň po tej trase chodia slušné vozidlá.