a? ľudia dobre vedia ako je parkovanie v centre mesta na riť a napriek tomu im nič neprekáža v tom, aby síce ušetrili čas na ceste autom ale zabili ho hľadaním miesta na parkovanie a ďalej aj cestou do práce, nakoľko miesto neraz nájdu aj 5-10min pešo od práce. Sú ľudia čo sa auta nevzdajú ani keby mali prácu, obchod a lekára v spojení MHDčkou bez prestupu do 10 zastávok.
U drevených sedadiel je ale problém, že nie každý má zadok v súlade s ČSN ISO ako Ty... Mne sa napríklad zdajú drevené sedadlá nepohodlné a krokom späť. Podľa môjho názoru sú najvhodnejšie sedadlá s ľahko čistiteľným poťahom.
už chápem... čiže teraz je všetko od Citelisu plne NP. V Brne majú aj nejaké také Citelisy s vyvýšenou podlahou pri 3. a 4. dvrách? Inak nikdy som nebol v Citybuse, takže mi kľudne opíš aj ako to je s Citybusom. Vďaka ?
Zase premúdrelo prednášaš o veciach, ktorým NEROZUMIEŠ. Neexistuje voľba "nízkopodlažný bez agregátu" versus "nenízkopodlažný s agregátom". Vtedy, keď nakupovala BA, sa vyrábali kĺbové Citlelisy so zvýšenou podlalhou od druhých dverí dozadu, teraz sa vyrábajú plne NP. To nemá nič spoločného s pomocným agregátom, rozumieš???
Európsky týždeň mobility - http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021857
Z programu:
ŠTVRTOK 17.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Nosný dopravný systém v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PIATOK 18.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Územné a dopravné zámery mesta Bratislava.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
PONDELOK 21.9.2009
Dopravné fórum. Prednáška a diskusia pre verejnosť na tému Cyklotrasy bez hraníc v Bratislave.
Primaciálny palác, začiatok o 17:00 hod.
25Trky a 24Trky s diesel agregátom sa dodávajú od roku 2007 plne nízkopodlažné. Síce je to o dosť drahšie, ale dnes by som kupoval trolejbusy len s dieselagregátom nakoľko keď vypadne elektrina, alebo stane nehoda, ktorej sa nedá vyhnuť tak aby sa neodpojil z vedenia sa môže naštartovať motor a obíde sa to...
DPB asi bude musieť nakupovať 26 a 28Tr, lebo kým sa im nejaký tender vydarí a kým ho vôbec vypíšu, tak to veru čas riadne pokročí. Ešte som zvedavý či bude stále DPB trvať na trolejbusoch s pomocným diesel agregátom alebo nakúpi také 25Tr-ky ako jazdia v Brne, teda plne nízkopodlažné.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA