Chvala bohu že je po štrajku. A ďakejum východoslovenským železničiarom, že pochopili ako prvý, že štrajk ničí v prvom rade ekonomiku Slovenska, de facto ich, a ukázali tým neschopákom v Bratilsave (aj odbory aj management), že v prvomrade by nám malo ísť o Slovensko. Východniary ukázali charakter narozdieľ od Bratislavčanou.
Som z BA.
martin: keď sa zapájali iný do nášho sporu ti to nevadilo, prečo? Veď martyk má tiež právo na svoj názor. A pravda je, že si z Prahy pupok sveta robil. A pritom je v podstate stále tak trochu bezvýznamná. Ako iné mestá vo východnom bloku. Sňáď okrem Moskvy.
KLF: jeden rok rpišli 4 to viem ale potom, len 2. Veď aj minulý iba 7113 a 7112. Alebo sa mýlim?
Želzničarov aj tak čaká prepúštanie, ten štrajk stál veľa peňazí.
ufo: neviem či by súd v takejto mediálne sledovanej veci rozhodol v rozpore so zákonom. Ale už zdravý sedliacky rozum vravý, že zamestnanci ŽSR nemali na štrajk právo. Veď to ako keby v DPMK bola zrušená električková doprava nasledne štrajk a DPB by sa knemu pridalo.
Andrej (Anndy008): keď to Bratislavská župa stihla k 3.2. tak prečo by to nemali stihnúť ostatné. Aj keď sa vzdali svojich odmien, ale spravili niečo pre obyvateľstvo. Tam je základ: CHCIEŤ.
Som z BA.
martin: keď sa zapájali iný do nášho sporu ti to nevadilo, prečo? Veď martyk má tiež právo na svoj názor. A pravda je, že si z Prahy pupok sveta robil. A pritom je v podstate stále tak trochu bezvýznamná. Ako iné mestá vo východnom bloku. Sňáď okrem Moskvy.
KLF: jeden rok rpišli 4 to viem ale potom, len 2. Veď aj minulý iba 7113 a 7112. Alebo sa mýlim?
Želzničarov aj tak čaká prepúštanie, ten štrajk stál veľa peňazí.
ufo: neviem či by súd v takejto mediálne sledovanej veci rozhodol v rozpore so zákonom. Ale už zdravý sedliacky rozum vravý, že zamestnanci ŽSR nemali na štrajk právo. Veď to ako keby v DPMK bola zrušená električková doprava nasledne štrajk a DPB by sa knemu pridalo.
Andrej (Anndy008): keď to Bratislavská župa stihla k 3.2. tak prečo by to nemali stihnúť ostatné. Aj keď sa vzdali svojich odmien, ale spravili niečo pre obyvateľstvo. Tam je základ: CHCIEŤ.
Juro
Pan minister Pro*****ovic dookola omiela to iste:
Odborari mi uz lezu na nervy - uz by to mohlo cele skoncit.
Zacala to jednoznacne vlada. ZSSK si naplanuje vykony na rok 2003 - vyda cestovny poriadok a zrazu hopla dostane z rozpoctu o 1mld Sk menej, tak zredukuje dopravu. Ved naco by robila na svoje triko stratovu osobnu dopravu. Nic nebolo prpravene. Vsetko to slo bez nejakych analyz. Proste sa muselo vyskrtat x vlakovych kilometrov. Cela europa robi 1.zmenu GVD k 2.3.2003. Len na Slovensku sa muselo strasne rychlo usetrit tak sa to spachalo k 2.2.2003.