Vedel by mi niekto povedať, čo sa nachádzalo kedysi v Janíkovom dvore, keď tam premávala L117? Včera sme tadiaľ šli z hrádze po odbočke pri prvom bufete za ČOV a ďalej okolo toho kopca pre terénne motorky. Videli sme po ceste len jeden rozbitý zarastený rodinný dom a kúsok od konečnej fiktívneho metra niečo čo vyzeralo ako sklad. V pohode sa dalo popod Panónsku cestu prejsť na Lúky cez rozbité betónové platne. Všimol som si, že odbočka z Panónskej zo smeru Rusovce na Lúky je zjazdná. Bohužiaľ odbočka z Panónskej zo smeru mesto, ktorá mala fungovať aj ako vjazd na smer Rusovce nie je funkčná, takže sa dá ísť len smer Rusovce - Lúky a Lúky - Panónska - mesto. Ešte aj kúsok od obratiska Vyšehradská vytŕča z trávnika do cesty náznak niečoho čo malo asi ísť z Vyšehradskej ulice na Panónsku cestu, čo tiež nie je použiteľné.
Radi (RWK22)
Re #133233 Radi (RWK22):
Čo sa tyká nakláňania vozidiel Solaris
kneeling je u týchto vozoch nainštalovaný správne
Keď napríklad príde voz na zastávku Nám. Hraničiarov tak je naklonený na opačnú stranu preto lebo je tam moc kvalitná vozovka naklonená naopak, čo sa tyká nakláňaním na opačnú stranu neni to až tak pravda keď niečo zasiči vodič zatiahol elektrickú brzdu a v tej chvíli sa začne voz vyrovnávať to je stabilizuje sa voz a vyrovná sa do normálnej polohy ako je cesta. Alebo vodič aj môže stlačiť vyrovnanie nápravy a tým pádom sa začne do normálnej polohy vyrovnávať 2 a 3 napráva voza a to tiež môže zdvihnúť pravú stranu vodidla všetko záleží od vozovky. A čo sa týka používania knelingu na solarisoch to len velmi malo väčšinou vidíte len vyrovnávanie vozidla.