Reply on: Majo #131846:
lebo dĺžka, smerové vedenie a reliéf trate cez Staré grunty a Mlynskú dolinu nedovoľujú také (priemerné) časy, ako súčasné pomery, na novom úseku bude asi o tri až štyri zastávky viac, dnes je iba jedna na Botanickej, k tomu sa pridáva aj skutočnosť, že zvýšenie počtu frekventovaných križovatiek, ktorými bude treba priesť bez plynulého odbočenia vpravo, bude predlžovať jazdnú dobu, 5 min. nárast som uviedol ako odhad, ak sa zmení trasa L32 a nebude už chodiť po Janotovej a Karloveskej, tak sa doba prepravy asi nepredĺži,
vlado13
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova