Reply on: vlado13 #131205:
Keď sme už pri peších zónach, bolo by dobré kebyže tam raz za čas merajú policajti lebo tie 30tky a tak nedodržiava 95% vodičov... Napr. na DD máme na jednej ceste smerom na DD 20km/hod a tú nikto nedodržiava, ale je diskutabilné či je opodstatnená nakoľko je umiestnená kvôli nepriehľadnej zákrute a za ňou je hneď výjazd vozidiel takže ak tam nejde vodič aspoň 40km/hod (čo ukazuje tá značka pred 20km/hod) tak sa stane ľahko, že jednoducho neubrzdí keď auto práve vychádza. Videl som tam voľakedy aj dopravné nehody...
vlado13
presunutie iba zastávky z mesta by nevyriešilo prechádzanie cez dva priechody pri prestupe z električky na Molecovej v smere na DD, nemožno predpokladať, že všetci by prestupovali na Segnerovej (po presmerovaní L33), ak na Molecovej sa pridávajú L32 a L133,
presunutie oboch el. zastávok Molecova k Jurigovmu nám. vyžaduje úpravu pre ostrovčeky v dĺžke cca 80 m, ak by sa nerušilo odbočenie k ČS Shell, vyžiadalo by si to nový priechod pre chodcov asi v meste dnešného priecestia a napojenia bývalého malého trhu, bezpečnosť chodcov by „volala“ po svetelne riadenom priechode, a nie ďaleko odtiaľ je križovatka s Molecovou s ďalším semaforom, to by asi nebolo najšťastnejšie, napr. by sa tým narušila dopravná obslužnosť LIDLu MHD, odbočenie k ČS by bolo možné oželieť a ostrovčeky situovať v dotyku s hranicou križovatky, len neviem, či by bolo vhodné odstavnú koľaj situovať pred križovatku, ale ani tento variant úplne neodstraňuje potrebu prechádzať pri prestupovaní cez dva priechody, v tomto prípade pri prestupe z DD na električky do mesta,
ak sa nebude realizovať spoločný prestupový terminál, potom zostáva odporúčať ľuďom, ktorí pri prestupovaní chcú prechádzať iba cez jeden priechod využívať zastávku Segnerova (po presmerovaní L33), ostatní nech prestupujú na Molecovej, ale nech sú disciplinovaní a trpezlivo čakajú na zelenú a spoje,