Doporučil by som jazdu po nejakom opravovanom úseku diaľnice v Nemecku, kde sa tie ľavé pruhy v obmedzeniach robia podstatne užšie ako u nás, máš auto široké 1,90 a pruh široký 2,20, ale skutočne od zvodidla po koleso kamiónu a v pohode. Netreba všetko podľa seba. Ja mám tiež kolegu, ktorý v takej situácii radšej pôjde pol hodiny za kamiónom, než by sa tade prepasíroval.
Paradoxne, keď všetky peniaze mesto (nemyslím teraz Bratislavu) investuje do IAD, IAD tým až tak nepomôže, pretože existujú aj iné ako finančné obmedzenia (napríklad geografické, a pod) a dopyt po IAD stále stúpa (aj vďaka zhoršujúcej sa MHD).
Naopak, keď sa "optimálne" množstvo peňazí investuje do MHD, zlepší sa tým aj IAD a väščinou aj celková kvalita života v meste.
Samozrejme, že nie je nižší. Problém je v tom, že novostavcba musí spĺňať iné normy. Fyzicky by sa tam samozrejme vošiel pod vedenie aj najvyšší regulárny kamión a Convoi Exceptionell by halt museli jazdiť inakade...
Zaujímalo by ma, ako jazdia ostatní dopravcovia obsluhujúci zastávku "Patrónka" (teda SAD Trnava, SKAND Skalica, ČSAD Jihotrans, ČSAD Tišnov). Trnavu a SKAND som hľadal na ich stránkach, ale nenašiel som nič o tom, tak asi jazdia v obchádzkových trasách ako linka MHD č. 21. Diaľkových liniek, ktoré premávajú cez Tunel Sitina, sa táto zmena samozrejme netýka.
Pokiaľ viem zo začiatku to bolo kvôli financiám, nie som si istý či prvé skladacie dvere neboli len opravené, ale nové už majú kompletné nové aj dvere. Taktiež, že vraj bol problém s otváraním výklopných dverí vo vozovni či také niečo aspoň to tu niekto strašne dávno písal, ale neviem čo je na tom pravdy...
Chcem sa spýtať aký typ dverí je najlepší? Či ten aký majú Ikarusy 4xx a Solarisy alebo Karosy a SOR-ky alebo posledné K2S? Prečo sa prvé generálkované Kačky dodávali s kridlovými dverami na štýl otvárania ako má Karosa a posledné už s tými skladacími dverami aký poznáme z Ikarusov 280.
Pozerám, že už o tom informujú na ich webstránke (včera ešte neinformovali):
"Od 6.6.2009 do 28.6.2009 budú z dôvodu úplnej uzávierky Mýtnej ulice v Bratislave (smer Záhorie-Stupava, Malacky, Rohožník) zrušené bez náhrady autobusové zastávky:
Bratislava, Račianske mýto
Bratislava, Hroboňova ul.
Bratislava, Sokolská ul.
v obidvoch smeroch
Obchádzková trasa bude viesť:
Bratislava, AS - Dostojevského rad – Vajanského nábrežie – Nábrežie arm. gen. L.Svobodu - Mlynská dolina – zastávka Bratislava, Patrónka a pokračovanie v zmysle trasy linky. Aj v opačnom smere pojde autobus po tej istej trase."
AAA