Reply on: erikpauer #131135:
Paradoxne, keď všetky peniaze mesto (nemyslím teraz Bratislavu) investuje do IAD, IAD tým až tak nepomôže, pretože existujú aj iné ako finančné obmedzenia (napríklad geografické, a pod) a dopyt po IAD stále stúpa (aj vďaka zhoršujúcej sa MHD).Naopak, keď sa "optimálne" množstvo peňazí investuje do MHD, zlepší sa tým aj IAD a väščinou aj celková kvalita života v meste.
Martin Fundárek
Tým zrušíš oba prestupné body na autobusy (SL) a najbližšiu zastávku k račianskej železničnej stanici. Fantastický nápad.
"keby existoval druhý vchod do Krasňanskej vozovne ..., tak by sa tam mohla radšej vybudovať zastávka Vozovňa Krasňany a zrušiť Nový záhon lebo tam ozaj nikto nevystupuje. Tak by to z tej budovy kde sídlia firmy a poisťovňa nemali ľudia do nej z novej zastávky Voz. Krasňany ďaleko a vozovňa by mala stále svoju zastávku."
Zastávka Vozovňa Krasňany slúži aj pre ex-istrochemácku ubytovňu a pre rodinné domy v lokalite Jurská. Ďalej sa nedávno stala prestupnou na linku 51. A napokon má výhodnú polohu z hľadiska predlžovania cestovného času, pretože pri veksliach musí električka tak či tak brzdiť, takže čas navyše na brzdenie a rozbeh kvôli zastávke je malý.
To už by som skôr zrušil zastávku Nový záhon bez náhrady. Kozmetiku vzal čert a daňový úrad je v pešej dostupnosti od súčasnej zastávky Vozovňa Krasňany.