"Zaujímavosťou je, že autobusy by mali byť plne klimatizované. Klimatizácia v kabíne vodiča v novších typoch autobusov je dnes už samozrejmosťou, klimatizácia v priestore pre cestujúcich je novinkou" ?
Pozri, to je Tvoj názor. Ale deň má 24 hodín a ja nemienim každý pracovný deň venovať cestovaniu takmer 2 hodiny ak zrátam čas potrebný na čakanie a cestovanie. Takže 5 som si škrtol, to radšej 2x prestup.
Neviem v čom je problém? Tak ako doteraz odbočuje autobus zo Šancovej na Mýtnu, teraz by odbočil až na Radlinského, odbočenie je tam možné. Možno by bol problém z prierezom, lebo cestný pruh sa mi zdá trochu užší, ale osobné autá tam nemajú problém.
Inak by ma záujímalo, či prejde bez štrajchu súčasne električka odbočujúca z Radlinského na Vazovovu a autobus idúci z Vazovovej na Radlinského ??
No a tu je ten rozdiel, že ja všetky trasy poznám a viem vymenovať z hlavy všetky linky a všetky ulice po poradí ako ich prechádzajú. Jediná linka v ktorej mám bordel je linka 51 v úseku od Odborárskej po Trnavské mýto ?
Keby chodila 5 normálne po svojej trase cez tunel, tak ma netrápi nejaká 34 lebo sedím v eline a idem. Ja viem, že nezmením teraz tie obchádzkové trasy električiek, ktoré sú, ani to nezmením, že 5 ide cez Šafko.
Ale ak teraz domrvia aj trasu 34 tak ako má človek cestovať? Z Dúbravky, vystúpim na Račianskom na zastávke na Špitálskej, opačným smerom buď na Račianskom a idem radšej na 63 a potom opäť prestúpim na 34 alebo 83, alebo som išiel na Račianskom na zastávku 34 na Mýtnej. Teraz môžem ísť električkou na Vazovovu a tam prebehnúť na zastávku električky na Vazovovej. Ale necestujem sám, vieš koľko ľudí tam bude pobehovať po ceste a prebiehať pomedzi autá, prečo teda nemohla ísť 34 po Radlinského a mať dočasnú zastávku pri školke, a potom mohla zastaviť na zastávke električiek na Radlinského. Jednoducho naťahať autobusy na trasu Krížna - Vazovova - Radlinského je podľa mňa veľmi nešťastné riešenie.
Nick
nie na Špitálskej ale na Šancovej samozrejme