Reply on: vlado13 #130009:
Hĺbenie v otvorenom výkope je určite menej náročnoé na čas a obmedzenie premávky, než razenie. Pri razení by sa vyžadovali rovnako výluky na prevedenie premávky do tunelových portálov. Pri hĺbení je vždy možné aspoň čiastočne zachovať premávku (hĺbenie podchodu na Václavskom námestí v Prahe) a to dokonca aj električiek! A už vôbec v žiadnom prípade by nebolo potrebné vylučovať súčasne Šancovú a Legionársku! K račianskej radiále pod zemou:
Samozrejme, platí pravidlo EÚ: "Je to drahé a hlúpe, to sa bude páčiť ". Sponzorom Bratislavy otvorene sa stala SKANSKA, Subterra či kto? Určite by takéto nezmyselné zakopávanie trate v celej dĺžke miesto riešenia tých tebou definovaných kritických miest stálo rádovo viac - t. j. rádovo viac peňazí do vrecák stavebných firiem ,takže verím v o veľkú politickú podporu.
Samozrejme, že by tam nevznikol žiadny zelený pás ale v lepšom prípade parkovisko (torzo električkovej trate na Ryšánku a Kačerov), prípadne by sa rozšírila cesta.
Cablecar