Ináč možno niekto nevidel tak pridávam: http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11020078
Opravovať sa má aj Karloveská radiála v jednom smere a je tam zopár zástavok Creteprint. Teda aspoň pri oprave zástavok Creteprintom sa neuprednostňuje KV. ?
Opravovať sa má aj Karloveská radiála v jednom smere a je tam zopár zástavok Creteprint. Teda aspoň pri oprave zástavok Creteprintom sa neuprednostňuje KV. ?
Martin Fundárek
"potom by si mal prepojenie Obchodnej a západnej časti Bratislavy len od 6. rána (cez víkend ešte neskôr) do 20. večer"
Argumenty o prestupnom systéme platia len pre Petržalku, pre západnú časť Bratislavy ani pri výluke?
"Nehovoriac o tom, že 9-na by mala cez Obchodnú zbytočne dlhú trasu, takže by ňou napr. z Trnavského mýta do K. Vsi nikto necestoval"
Môže cestovať linkami 1 a 4.
Tieto argumenty neberiem. Ako argument za súčasné riešenie a proti MiroBA-ovmu by som skôr použil to, že na MiroBA-ovo by sa asi nenašlo dosť vozidiel, pretože ráno je na linke 9 polovičný interval (asi trištvrte hodiny), takže je výhodnejšie, keď zachádzkou chodí neposilnená linka 5. Ale nemám to prerátané, nemám na analýzy dosť času.