hroch2
no ja osobne by som tam IAD nechal, lebo autá by zas z centra (Šafko) by museli ísť po nábreží až na Nový most alebo na most Košická čím by sa zas zahusťovala doprava na nábreží. BA nemá toľko vnútromestských mostov (Nový, Starý, Košická) (Lafranconi, Prístavný považujem za diaľničné alebo obchvatové) aby si mohla dovoliť taký luxus, že by Starý úplne odstavila pre IAD!
P.S. No minimálne autobusy by tam mali ostať ale osobne som aj za IAD.
no ja osobne by som tam IAD nechal, lebo autá by zas z centra (Šafko) by museli ísť po nábreží až na Nový most alebo na most Košická čím by sa zas zahusťovala doprava na nábreží. BA nemá toľko vnútromestských mostov (Nový, Starý, Košická) (Lafranconi, Prístavný považujem za diaľničné alebo obchvatové) aby si mohla dovoliť taký luxus, že by Starý úplne odstavila pre IAD!
P.S. No minimálne autobusy by tam mali ostať ale osobne som aj za IAD.
hroch2
nechcem sa hadat, navrhujem alternativne riesenie: co tak kosicka - most - ekonomicka univerzita - ovsiste - dostihova draha - kutlikova - technopol - terno - tesco, pripadne moj oblubeny napad rychlodrazneho prepojenia centra a petrzalskej nemocnice pozdlz dialnicneho privadzaca na dolnozemskej?
podla mna by ale aj tak stacila v petrzalke jedna hlavna vetva veduca po planovanej trase metra, pripadne predlzena po buduci aquapark a mozno az do rusoviec... ak by sa k tomu zmysluplne upravila autobusova doprava, fungovalo by to podla mna dokonale... osobne chystam taky maly projekt (uz dlho na tom robim a stale nie som hotovy