K Slovbusu sa vyjadrit neviem, nikdy som ho ani len nevidel...
Co sa tyka Novoplanu, kto ho chce tahat do BA, nech sa nim najprv raz odvezie...
Ceny Karos: Doplnim len, ze Euro 2 uz k dispozicii nie je, takze zbytocne na "2-kami" neuvazujte.
Karosa B900: nevidim jediny dovod, preco by sa mala rozpadnut. Na Slovensku je tento typ od roku 1997, no este som nevidel ani jedinu rozpadnutu Karosu B900 (KE, PO, BB, LM, ZA, PP, BJ...).
Co sa tyka Novoplanu, kto ho chce tahat do BA, nech sa nim najprv raz odvezie...
Ceny Karos: Doplnim len, ze Euro 2 uz k dispozicii nie je, takze zbytocne na "2-kami" neuvazujte.
Karosa B900: nevidim jediny dovod, preco by sa mala rozpadnut. Na Slovensku je tento typ od roku 1997, no este som nevidel ani jedinu rozpadnutu Karosu B900 (KE, PO, BB, LM, ZA, PP, BJ...).
tr3mp
0-ty okruh je velmi daleky vyhlad, do urcitej miery mozno povedat, ze bohuzial. Lebo sucasne riesenie - presmerovanie tranzitnej dopravy takmer cez centrum, najma este nepostaveny usek D1 Viedenska - Pristavny most - je podla mna napad na "milu kedves".
Uplne najrozumnejsie by ale bolo zabezpecit 100% elektrifikaciu zeleznic, ich modernizaciu a preferovanie v dialkovej nakladnej doprave.
Inak, vsimli ste si, ze ked idete 86 alebo 90 od ZST Petrzalka k Ternu tak z nadjazdu vidno objekt Agemu (alebo uz tesne susedny) - velkoobchod s PC pre neznalych - je vsak jedno co to je. Co je zaujimave, objekt je rekonstruovany a ma aj jednu branu, tiez rekonstruovanu, do ktorej vchadza zeleznicna vlecka! Takze zeleznice sa niekde aj "chytaju"