ono s tym zvysenim kapacity zacinam pomaly pochybovat 1215 na L133 a 1201 (tusim) na L32 ? Kazdy nadaval ze Tedomy su na L32/133 tak nam daju miesto nich tie zle solarisy (ja som ticho ) ale je pravda ze tedomy nic moc, iba ma ruka boli jak zrychluju a brzdia (jak formula ? )
Z pohľadu terajšieho stavu vôbec nechápem zmysel prečo sa VYHADZOVALI peniaze na trolejbusovú trať na Dlhé diely!!! Linka 33 pôvodne premávajúca každé 4-5min teraz premáva každých 6min a nie vždy využitá, v sedle zas každýcch 10min čo je vyslovene bordel... Najprv sa dušovali v DP ako je trolejbus na Dlhých dieloch potrebný, potom jeho frekvenciu znižujú a dopĺňajú autobusovými linkami... No nemám slov, ale ak to je štandardný postup v iných Euŕopskych mestách ako DPB s obľubou na kdžú volovinu tvrdí, tak prosím ?
a to nemohli dať 70 aj vtedy? mimochodom, pri jednom z vjazdov (tuším prvom v smere od Lanfranconi) bola asi pred mesiacom tabuľa 70, za ostatnými prípojkami vtedy nebolo nič. a keďže, ak si dobre pamätám, každá križovatka ruší všetky značky, tak už od križovania s nájadzom na most SNP môžeš ísť zase 50...
"pokial si dobre pamatam tak tusim vlani, ked zvysovali rychlost na 80tku pri Carrefoure, tak vtedy zdovodnovali, ze na Einsteinovej uvazovali o zvyseni rychlosti, ale PRAVE kvoli vela pripojkam nemoze byt 80..."
Okrem toho sú tu ešte ďalšie veci, s ktorými už ujo Google moc nepomôže - čas prejazdu obratiskom, čas na vyrovnanie (bežného) meškania, čas na prehliadku vozidla, plus odnedávna časy na vyrovnanie vplyvov zápch v rannej špičke na vybraných linkách.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk