Nepovažujem 133 za najhoršiu vec v systéme MHD, ale posilnenie električiek a zatrolejovanie 32 by som považoval za lepšie riešenie. A jednoduchší prestup na Molecovej.
Keby paralelne s expresnými električkami jazili obslužné autobusy, aké by boli asi ich intervaly? Možno v Petržalke by tých 600-700 m medzi zastávkami bolo OK. Petržalka je na to stavaná a obslužné autobusy (alebo trolejbusy) tam asi budú aj v prípade električky.
Nebolo by treba ziaden +-voz , kedze dnes maju pri NSND pauzu 12 min (ofiacialne ) ,t.j ak by si ju predlzil az na ASMN ci uz : 1. cez zastavky Wustenrot a konecna AS MN alebo 2.variant - okruh cez zastavky M.Scena-Lander.-Pristavna-Marianum - ASMN - Wustenrot -M.scena... - nepotreboval si nic navyse - iba by si im skratil pauzu
- a stym vytvaranim novych liniek na DD mas Recht - vsetko nove bude mat vzdy subeh s elinami
Súhlasím, že je to dobrá linka. Ale od Malej Scény (resp. po ňu v smere na Dlhé Diely) až tak naplnená nie je. Len si myslím, že by nebolo na škodu linku predĺžiť na Prístavnú->Svätoplukovu->AS Mlynské nivy a odtiaľ cez Wustenrot a Malu Scenu spat. Vyuzilo by ju tak este viac ludi ci dochadzajucich z inych casti SR, alebo tych co prestupuju z trolejbusov 202,208, resp. pracuju v Apolle, na Karadzicovej alebo v inych BC centrach (usetrili by tak jeden prestup). Pritom predlzenie linky by oproti sucasnej dlzke nebolo az tak vyrazne.
je to tak, most bol projektovaný ako súčasť diaľnice, od toho aj pracovný názov Diaľnično-železničný most v Bratislave. Môžem doporučiť knihu, síce staršieho vydania, ale predsa: Stavebníctvo na Slovensku, Dopravné stavby, vydanú v roku 1989 - je tam mnoho zaujímavostí nielen čo sa Prístavného mostu týka.
Ja len hovorím to, že 133 je fakt dobrá linka. Jediný problém sú tie nové autobusy... Nič iné. Lebo je využívana. Električky sú smerom do Dúbravky a z Dúbravky priam vyťažené a na Molecovej sa tam už ledva zmestilo a takto sa aspoň odľahčia električky aj. A DD majú tú nevýhodu, že žiadná linka do mesta alebo do akejkoľvek mestskej časti nemôže ísť bez súbehu... ?
Áno ak by sa pozmenul celkovo systém a tak, že električka by mala o 35% menej zástavok a autobusy by zase tvorili klasický dopravný systém. Električka by v tomto prípade tvorila expres. Ale 133 nemá konečnú a ani začiatok kde má nejaká električka...
"pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný" - Nebol jeho názov v čase výstavby náhodou "Dialnično železničný most"? Neskôr oficiálne Most Hrdinov Dukly".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
drink